امام جمعه نکا با اشاره به اینکه مقدمات اجرای حکم خدیجه رمضانی بانوی میاندورودی که در اردیبهشت امسال توسط سه نفر ربوده شد و سپس به قتل رسید، اظهار کرد: حکم این قتل برای قاتل و قاتلان در شهرستان صادر شده و در تهران روند رسیدگی به امور طولانی شده که امیدواریم در این راستا برای اجرای حکم، جدی‌تر وارد شوید.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 04 November 2015
به گزارش ‌تابناک مازندران،، جعفر احمدی عصر امروز در دیدار مردم و مسئولان دستگاه قضایی شهرستان نکا با حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی‌میانجی معاون قوه‌قضائیه و رئیس مرکز امور شوراهای حل‌اختلاف کشور، اظهار کرد: دادگستری نکا با وجود کمبود نیرو با تمام توان برای رفع مشکلات مردم اقدام کرده ‌که باید قدردان پشتکار این مسئولان باشیم.
 
وی با بیان اینکه 9 شعبه، 12 قاضی و 52 وکیل در امور قضایی و اختلافات، مشکلات مردم شهرستان نکا را رسیدگی می‌کنند، افزود: هدف از سفر مسئولان قوه‌قضائیه به مازندران رفع مسائل قضایی و مشکلات دادگستری این استان است که امیدواریم در رفع این مشکل نیز اقدام شود و امکانات و نیروی انسانی متناسب با شهرستان در نظر گرفته شود.
 
فرماندار نکا گفت: براساس تقسیمات سیاسی و منطقه جغرافیایی، تاکنون مردم نکا از نعمت ساحل جداگانه محروم بودند و با وجود دارا بودن پنج کیلومتر از فضای ساحلی در شهرستان، از نبود ساحل اختصاصی محروم بوده و نیازمند رسیدگی در این امور هستیم.
 
احمدی ادامه داد: تلاش برای استقرار مراکز مشاوره‌ای در شهرستان و رفع مشکلات مربوط به ساماندهی مراکز مالی که به صورت غیرمجاز در شهرستان نیز از دیگر مشکلاتی است که در شهرستان با آن دست ‌به گریبان هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی در این راستا تلاش شود.
 
امام جمعه نکا نیز با اشاره به اینکه مقدمات اجرای حکم خدیجه رمضانی بانوی میاندورودی که در اردیبهشت امسال توسط سه نفر ربوده شد و سپس به قتل رسید، اظهار کرد: حکم این قتل برای قاتل و قاتلان در شهرستان صادر شده و در تهران روند رسیدگی به امور طولانی شده که امیدواریم در این راستا برای اجرای حکم، جدی‌تر وارد شوید.
 
حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی افزود: اگر احکام جدی‌تر اجرا شود، امنیت در شهرستان ایجاد می‌شود و با اجرای حکم توسط قوه‌قضائیه شاهد این حوادث ناگوار و انسان‌ربایی در شهرستان و اطراف نیستیم.
وی با بیان اینکه بخشی از امنیت در جامعه، مدیون قوه‌قضائیه و تلاش‌های ناشی از تلاش این افراد است، گفت: قوه‌قضاییه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی حافظ امنیت در جامعه است که امیدواریم با انجام مبارزه جدی با علل و عوامل جرم‌خیز در شهرستان، امنیت کامل در شهرستان ایجاد شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار