در آغاز هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم های بعثت کرمانشاه و یاران غدیرهشتگرد در کرمانشاه با یکدیگر مصاف خواهند داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 22 November 2015
در آغاز هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم های بعثت کرمانشاه و یاران غدیرهشتگرد در کرمانشاه با یکدیگر مصاف خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بالا جدولی بعثت و قعر جدولی غدیر هشتگرد در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر کدام انگیزه های متفاوتی برای پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز دارند.

تیم بعثت که با صدر جدول تنها سه امتیاز فاصله دارد به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی است تا نیم نگاهی به صدر جدول و رده های بالاتر هم داشته باشد و غدیری ها نیز به دنبال سه امتیاز هستند تا حداقل خود را از قعر جدول بالا بکشند.

بعثت که از ابتدا در قامت یک مدعی ظاهر شد در دیدار با یاران غدیر هشتگرد نباید به چیزی جز پیروزی فکر کند و اگر می خواهد همچنان جزو مدعیان باشد باید سه امتیاز این دیدار را کسب و به تفاضل گل هم نیم نگاهی داشته باشد.

پیروزی تیم بعثت در صورتی که با توقف تیم های دوم تا چهارم همراه باشد می تواند به رده دوم جدول صعود کند بنابراین شاگردان سراج بهترین فرصت را در اختیار دارند که بتوانند بازهم یکی از رده های دوم یا سوم را به خود اختصاص دهند.

با حمایت هواداران خود مقابل غدیرهشتگرد تنها به پیروزی می اندیشیم

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دیدار برابر یاران غدیر هشتگرد و با حمایت هواداران پرشور خود تنها به پیروزی و کسب سه امتیاز می اندیشیم.

افشین حسنی خاطرنشان کرد: تیم ما در آستانه دیدار برابر غدیر هشتگرد از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و با تمرینات منظمی که در طول هفته گذشته انجام گرفت بازیکنان برای پیروزی و کسب سه امتیاز آماده هستند.

وی یادآور شد: تیم بعثت برای رسیدن به هدف خود که صعود به رقابت های لیگ آزادگان است از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در دیدار مقابل یاران غدیر هشتگرد نیز با تمام وجود به میدان می رود تا بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب نماید.

حسنی با بیان اینکه همه مسابقات سخت است و بازی آسانی وجود ندارد، گفت: هرچند حریف امروز ما در قعر جدول قرار دارد اما این دلیل نمی شود آن ها را دست کم بگیریم چرا که غرور برای تیم ما مثل سم است و باعث می شود از هدفمان دور شویم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در پایان به نقش هواداران در پیروزی های این تیم اشاره و اظهار کرد: امیدوارم در مسابقه امروز هم تماشاگران با حضور پررنگ خود زمینه های پیروزی تیم را فراهم کنند.

دیدار تیم های بعثت و یاران غدیر هشتگرد از ساعت 14:15 دقیقه عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار