اما در چالشی جدید که اوج وقاحت در آن به چشم میخورد دختران و پسران جوان به خانواده های خود خبر از رابطه نامشروع و بچه ای که در راه است، میدهند !
کد خبر: ۱۴۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲ 15 December 2015
به گزارش ایل بانو:؛خانواده به عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است و همیشه مورد توجه دشمنان قرار داشته و سعی در تخریب بنیاد اصلی جامعه ایرانی را داشته اند.

از سویی دیگر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری خانواده ایرانی از سنتی به سوی مدرن در حرکت است و لحظه به لحظه به دنیایی دیگر نزدیک می شوند دنیایی که بسیاری استفتده صحیح از آن را یاد نگرفته اند و خانواده را دست خوش تغییرات غربی قرار داده اند.

ورود اینترنت و عضویت در شبکه های اجتماعی موبایلی به خانه ایرانی ها از آغاز دردسرساز بوده و بارها و بارها از مشکلات و معضلات این شبکه ها سخن گفته شده و دشمنان نیز با استفاده از این فناوری تهاجم فرهنگی خود را گسترش دادند و سعی در تخریب خانواده و به خصوص جوانان ایرانی دارند.

تلگرام که بیش از بقیه شبکه های موبایلی مورد استقبال قرار گرفته است این روزها جوانان چالشهایی در آن به راه انداخته اند که صاف به هدف میزند یعنی نظام خانواده که در اسلام بسیار دارای اهمیت است.

چالش ” رفتن از خانه و مستقل زندگی کردن ” سعی در عادی سازی ازدواج سفید داشت که چالش عجیبی بود و دختر و پسر به خانواده خود میگفتند که میخواهند مستقل زندگی کنند و صدای خود و واکنش والدینشان را ضبط می کردند و در اختیار عموم قرار می دادند.

در این چالش با ذکر اینکه میخواهیم مستقل زندگی کنیم و به همراه دوست پسر/دختر زندگی تازه ای تشکیل دهیم ازدواج سفید و روابط نامشروع را برای خانواده ها عادی سازی می کردند و خانواده ها نیز با جمله ی برو به درک (که یا به شوخی و یا از روی عصبانیت بیان می شود) ناخواسته راه را برای فساد فرزندانشان باز می کنند.
چالش زندگی مستقل

اما در چالشی جدید که اوج وقاحت در آن به چشم میخورد دختران و پسران جوان به خانواده های خود خبر از رابطه نامشروع و بچه ای که در راه است، میدهند !
چالش رابطه نامشروع

بیان عادی رابطه نامشروع در گفتتاری بی شرمانه به والدین و ضبط آن یکی از سخیف ترین لحظات یک خانواده ایرانی را به نمایش می گذارد و به دلیل ماهیت صدایی بودن آن تمام خواص یک برنامه ساختار شکنانه را دارد.

در این طرح همین بس که مدل صدا بودن آن، منجر می شود فرد شنونده محیط خانواده خود را در آن لحظه تصویرسازی ذهنی نماید و خود را در آن موقعیت قرار دهد و یا با خنده تلخی از کنار آن عبور کند.

بیان تصویر خانواده ایرانی توسط غرب و جهت دادن زندگی ایرانی به گرایشات و تمایلات غربی، سالیان سال است که در دستور کار دشمنان قسم خورده کشورمان است و باید با هوشیاری در مقابل این قبیل تهدیدات ایستادگی و از با تبدیل آن به فرصت، برنامه شان را نقش بر آب کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
خدا به داد بچه هایمان برس .غیر از تو پناهی نداریم .مطمئنم که خیلی از پدر ها و مادرها همین دغدغه ها را دارند. و از این وضع جامعه ناراضی هستند . خدایا ظهور حضرت مهدی را نزدیک تر بگردان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار