شنیده ها حاکی از حضور یکی دیگر از چهره های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در شهر سی سخت دارد.
کد خبر: ۱۴۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 20 December 2015
شنیده ها حاکی از حضور یکی دیگر از چهره های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در شهر سی سخت دارد.
به گزارش سفیر دنا با نزدیک شدن به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و با گرم شدن تنور انتخابات، تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در محافل سیاسی شهرستان دنا رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است.
یک منبع آگاه در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا از حضور دکتر محمدرضا نیکبخت از چهره های مورد نظر جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا در این نشست سیاسی خبر داد و گفت:طبق آخرین خبرها نیکبخت به عنوان خروجی مورد حمایت این جریان به صحنه انتخابات ورود پیدا می کند.
گفته شده در این جلسه اعضای حاضر برخی سوالات از علت حضور ،مشی سیاسی و اصولی و دلایل نیکبخت برای حضور در صحنه انتخابات را از وی سوال کرده اند و نیکبخت هم به آنان پاسخ داده است.
به گفته یکی از اعضای حاضر در این جلسه افراد دعوت شده تعداد کمی از ریش سفیدان یکی از روستاهای اطراف سی سخت بوده اند که جلسه خود با نیکبخت را در شهر سی سخت برگزار کرده بودند.
دکتر نیکبخت فارغ التحصیل دکترای دارو سازی دانشگاه تهران و دکترای تخصصی دارو شناسی از دانشگاه گلاسگوی انگلستان را در کارنامه علمی خود دارد.
وی مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران ،معاونت بهداشت و درمان علوم پزشکی استان ،مدیر کل خدمات درمانی استان،ریاست دانشکده پزشکی یاسوج ،ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ،ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان و در آخرین پست مدیریتی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در رزومه مدیریتی دارد.


به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار