نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد اردبیل ظرف هفته‌های آینده در قالب لایحه منطقه آزاد سیستان در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد که امیدواریم با نصف بعلاوه یک آرای نمایندگان به تصویب برسد.
کد خبر: ۱۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 27 December 2015

منصور حقیقت‌پور دقایقی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل و در تشریح نشست عصر امروز نمایندگان استان اردبیل با رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده به همراه پیرمؤذن، موسوی و برومند دیداری را با رئیس مجلس داشتیم تا نسبت به تصویب نشدن منطقه آزاد اردبیل در هفته‌های گذشته در مجلس دیدگاه‌ها و نقطه‌ نظراتمان را بیان کنیم که در این نشست یک ساعته رئیس مجلس با مهم توصیف کردن جایگاه استان اردبیل در بین استان‌های کشور تاکید کردند که تلاش جدی دارند تا لایحه منطقه آزاد اردبیل در مجلس دوباره مطرح و به تصویب برسد.

وی تصریح کرد: نتیجه این جلسه این بود که دیگر این لایحه نیاز به رأی دو سوم نمایندگان مجلس ندارد بلکه با رأی نصف بعلاوه یک نمایندگان می‌تواند به تصویب برسد.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد ایرادات و اشکالات وارد شده از سوی رئیس وقت جلسه به این لایحه گفت: در این اشکالات نمی‌توان تغییری ایجاد کرد ولی مقرر شد لایحه منطقه آزاد استان اردبیل همراه با لایحه منطقه آزاد سیستان ظرف دو هفته آینده به صحن علنی مجلس بیاید تا با کسب نصف بعلاوه یک آرا به تصویب رسیده و مقدمات عملیاتی شدن این منطقه فراهم آید.

حقیقت‌پور افزود: این وعده رئیس مجلس امیدوارکننده است که بنده جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی که در این نشست ما را همراهی کردند، قدردانی کنم و همچنان به مردم استان اردبیل این امیدواری را بدهیم که در آینده نزدیک شاهد تصویب منطقه آزاد استان اردبیل می‌شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
پس منطقه ازاد مهران چی اولش فقط منطقه ازاد مهران واردبیل بود
حسن پروانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
ای کاش نمایندکان مجلس به جای صبحت بیجا وافزایش ملک واجاره بها کذایی کمی با تفکر ومنطق با مردم منطقه صحبت نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار