در آغاز هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در حساس ترین مسابقه گروه اول، تیم های بعثت کرمانشاه و اکسین البرز در کرمانشاه به تساوی یک بر یک دست یافتند.
کد خبر: ۱۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 04 January 2016
در آغاز هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در حساس ترین مسابقه گروه اول، تیم های بعثت کرمانشاه و اکسین البرز در کرمانشاه به تساوی یک بر یک دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت و اکسین عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه و در هوای سرد این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که که دو تیم در پایان و قبول کسب نتیجه مساوی به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در این مسابقه ابتدا این تیم اکسین البرز بود که در دقیقه 23 توسط محمود شفیعی به گل رسید تا در این مسابقه حساس و خارج از خانه بیش از پیش به پیروزی و کسب سه امتیاز نزدیک شود.

تیم بعثت با دریافت این گل بر شدت حملات خود افزود تا بتواند در همین نیمه بازی را به تساوی بکشاند اما موفق به انجام این کار نشد و حتی اخراج بازیکن اکسین در دقیقه 40 مسابقه نیز ثمربخش نبود تا در نهایت نیمه اول با برتری تیم کرجی به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم تیم بعثت حملات خود را روی دروازه حریف ادامه داد و با توجه به 10 نفره شدن اکسین موقعیت های گلزنی متعددی نیز خلق کرد ولی در گلزنی ناموفق بود.

این مسابقه در حالی که می رفت با همان یک گل به سود اکسین البرز پایان یابد، پوریا خضری مهاجم جوان تیم بعثت ناجی این تیم شد و با گشودن دروازه حریف کار را به تساوی کشاند تا شاگردان سراج در وقت های تلف شده از یک شکست حتمی نجات پیدا کنند.

اسماعیل بابلی با کمک های محمد جعفری و داود عرجلو دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و اکسین البرز که نزدیک به 500 نفر تماشگر داشت را قضاوت کرد.

تیم بعثت با این تساوی 21 امتیازی و در همان رده سوم جدول باقی ماند اما اکسین با توجه به پیروزی شهرداری بندرعباس مقابل برق جدید شیراز با 23 امتیاز و یک پله سقوط در مکان دوم گروه قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار