پذیرش همه تقاضاهای پروازی
مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور بروز برخی تاخیرها در شرایطی همچون بدی آب و هوا را اجتناب ناپذیر خواند و اظهار خوشنودی کرد که نوروز امسال تاکنون از این نوع تاخیر نداشته‌ایم.
کد خبر: ۱۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 23 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، رحمت‌اله مه‌آبادی در سومین روز از سال نو به فرودگاه‌ بین‌المللی مشهد سرزد  تا نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی این فرودگاه پر ترافیک را از نزدیک ببیند.
وی عصر امروز دوشنبه در جریان بازدید از فرودگاه مشهد بدون اشاره به آمار تشریحی از خدمات بهارانه، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی این مدت از سال جدید تمامی فرودگاهها بدون هیچ مشکلی به مردم خدمات ارائه کرده اند لذا فعالیت آنها رضایتبخش بوده است.
وی گفت: در این چارچوب هیچ پروازی اعم از داخلی خارجی را بدون پاسخ نگذاشتیم و فرودگاهها بدون هیچ محدودیتی 100 درصد تقاضاهای پروازی را پذیرفته اند.
مدیرعامل شرکت فرودگاههای افزود: در این میان اگر پروازی هم لغو شده و یا تغییر کرده بر اساس سیاستهای خطوط هوایی بوده و شرکت فرودگاهها در آن نقشی نداشته است.
وی گفت: بروز برخی تاخیرها در شرایطی همچون بدی آب و هوا اجتناب ناپذیر است که طی ایام نوروز امسال تاکنون از این نوع تاخیر نداشته ایم.
مه آبادی اظهار کرد: فرودگاهها از ماهها قبل برای خدمات دهی ویژه ایام نوروز آماده شده اند و هم اینک نیز بیش از سطح سرویس تعیین شده پذیرش مسافر دارند.
وی افزود: در فرودگاه مشهد نیز با اجرای اموری همچون راه اندازی ایربریج، افزایش 700 مترمربعی فضای پایانه خارجی، برخی اقدامات در اصلاح مسیرها و نیز تلاشهای قابل توجه در بخشهای پشتیبانی و برقرسانی سعی شده تا سطح خدمات افت نکند لذا امروز شاهد ترافیک روانی در این فرودگاه هستیم.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به عنوان دومین فرودگاه پرترافیک ایران روزانه به حداقل 170 و حداکثر 240 پرواز خدمات هوانوردی ارائه نموده و بطور متوسط روزانه 22 هزار مسافر داخلی و خارجی از این فرودگاه استفاده می کنند.
فرودگاه مشهد با سه پایانه مسافربری داخلی، خارجی و حج در مجموع 68 هزار متربع مساحت دارد. این فرودگاه با 37 محل پارک هواپیمای پهن پیکر و بدنه متوسط به 34 مسیر داخلی و 20 مسیر خارجی پرواز مستقیم دارد.
17 شرکت هواپیمایی داخلی و 10 شرکت هوایی خارجی در فرودگاه مشهد برنامه پرواز روزانه دارند. شرکتهای هواپیمایی ایرتور، ماهان، زاگرس، تابان و آسمان نیز در این فرودگاه دارای آشیانه تعمیرات و پایگاه هواپیما هستند
شایان ذکر است در این بازدید که از ساعت 15:30  امروز آغاز شد، غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت، حسین اسفندیاری مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و همچنین محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان، مه‌آبادی را همراهی می‌کردند.

مدیرعامل در جریان حضور در فرودگاه مشهد از واحدهای عملیاتی نظیر برج مراقبت و اپروچ ، شبکه پیام‌های هوانوردی و اداره الکترونیک و  همچنین از ترمینال پروازهای داخلی ، خارجی ،زیارتی ،پارکینگ طبقاتی و پروژه تکنیکال بلاک فرودگاه بازدید کرد.

در ادامه نیز قاسم زاده  مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان  از روند فعالیت ها و توسعه فرودگاه مشهد گزارشی را ارائه داد.

بدی آب و هوا باعث تاخیر نوروزی نبوده است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار