سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل شهرداری بندرعباس گفت: در این دیدار تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه هستیم.
کد خبر: ۱۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 17 January 2016
سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل شهرداری بندرعباس گفت: در این دیدار تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه هستیم.

بهنام سراج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدار برابر شهرداری بندرعباس که هم اکنون صدرنشین گروه نیز هست یکی از سخت ترین دیدارهای این فصل تیم بعثت است و مطمئنا گرفتن سه امتیاز این دیدار کار بسیار سختی خواهد بود.

وی افزود: با این وجود تیم بعثت فقط برای پیروزی پا به این مسابقه می گذارد و هدفی هم جز کسب سه امتیاز خانگی برای صعود به رده دوم و نزدیک شدن به صدر جدول نداریم.

سراج خاطرنشان کرد: در طول چند روز اخیر تمرینات بانشاطی برگزار شد و خوشبختانه بازیکنان تیم با روحیه ای بسیار عالی به دیدار برابر صدرنشین گروه فکر می کنند.

سرمربی بعثت کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری بندرعباس ازسرمربی و بازیکنان خوبی بهره می برد و جایگاه فعلی آنان در جدول نیز موید همین مطلب است، گفت: من به کار شاگردانم ایمان دارم و با توجه به توانمندی هایی که در آنان می بینم به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنم.

وی گفت: میزبانی ما در این مسابقه و برخورداری از حمایت پرشور تماشاگران می تواند برگ برنده ما در دیدار برابر شهرداری باشد و امیدوارم هواداران فهیم مثل بازی های گذشته با حضور پرشور در استادیوم زمینه پیروزی ما را فراهم کنند.

سراج گفت: پیروزی در دیدار برابر شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و اگر موفق به شکست دادن این تیم شویم قطعا گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات برداشته ایم.

در پایان هفته دوازدهم، تیم های شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه به ترتیب با 29 و 24 امتیاز در رده های اول و سوم گروه اول رقابت های فوتبال دسته دوم قرار گرفته اند.

دیدار تیم های بعثت و شهرداری از ساعت 14 روز سه شنبه 29 دی در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار