کد خبر: ۱۷۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 30 January 2016
در گفت‌وگو با خبرنگار در چاروسا با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیشرفت و دستاوردهای مختلفی را به وسیله مردم و جانفشانی خون شهدا به‌دست آورده که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و آگاهی از این دستاوردها و یاد کردن از امام راحل و تجدید پیمان با شهدا است.

وی تاکید کرد: دهه فجر نماد حق‌طلبی و استقلال‌خواهی ملت ایران بود که با مبازرات حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم و نخبگان به ثمر رسید.

مسئول بیمه صندوق کارگزاران روستایی و عشایر چاروسا با بیان اینکه یکی از خدمات خوب این نظام در دهه‌های گذشته راه‌اندازی بیمه روستائیان و عشایر است که مردم عشایر و محروم مناطق می‌توانند از آن استفاده کنند، افزود: همه مردان و زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری با داشتن حداقل 18 سال سن و حداکثر 55 سال سن برای مردان و 50 سال سن برای زنان می‌توانند به عضویت صندوق درآیند.

پاساد عنوان کرد: هزینه بیمه روستاییان و عشایر از 120 تا300 هزار تومان است که هزینه پرداختی برای یکسال سابقه بیمه تعیین شده است.

وی از عضویت 600 نفر در این صندوق بیمه خبر داد و افزود: زنان سرپرست خانوار زیر پوشش سازمان بهزیستی و همچنین افراد زیر پوشش کمیته امداد که در روستاها و مناطق عشایری ساکن هستند براساس ضوابط آن نهادهای حمایتی صرفا با پرداخت حق بیمه تعیین شده به عضویت صندوق در خواهند آمد.

مسئول بیمه صندوق کارگزاران روستایی و عشایر چاروسا یادآور شد: جامعه روستایی و عشایری از مزایای بیمه‌ها مثل بازنشستگی، مستمری فوتی استفاده می‌کنند و نزدیک به 9 سال است که این مجموعه فعال شده است.

پاساد اذعان داشت: در صورتی‌ که سرپرست خانوار دچار مشکل شود به شرط دارا بودن سابقه یک‌ساله در صندوق بعد از یک سال می‌تواند از مزایای مستمری از کارافتادگی ناشی از بروز حادثه و یا بیماری صعب‌العلاج استفاده کند.

وی در پایان از اصحاب رسانه خواست تا مردم را نسبت به مزایای بیمه روستائیان بیشتر آگاهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار