مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مناطق مختلف استان در فصل بازگیری(پرندگان مهاجر) تحت کنترل یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 03 February 2016
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان سعید محمودی افزود: همزمان با مهاجرت پرندگان به این استان ستاد ویژه ای در محیط زیست تشکیل شده که با متخلفان برخورد قانونی می شود.
وی گفت: یگان حفاظت محیط زیست به صورت آماده باش و با گشتهای شبانه روزی و بکارگیری شبکه گسترده همیاران محیط زیست، تمام مناطق سیستان و بلوچستان را تحت نظارت و کنترل قرار داده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست با برنامه ریزی دقیق اقدام به حفاظت از پرندگان در تمام مناطق استان کرده است.
محمودی ادامه داد: همچنین دهها دیده بان ثابت و سیار محیط زیست به صورت نامحسوس در تمام نقاط سیستان و بلوچستان استقرار و گشت زنی می کنند.
وی گفت: با توجه به اجرای گشت های مدون توسط یگان حفاظت در سطح استان و مناطق تحت مدیریت و بر اساس اخبار دریافتی از همیاران محیط زیست به صورت جدی با متخلفان شکار و صید برخورد می شود.
گونه های جانوری و گیاهی استان در 13 منطقه شامل پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده، آثار طبیعی ملی و مناطق شکار ممنوع زیست می کنند.
حدود یک میلیون و 500 هزار هکتار از گستره سیستان و بلوچستان به عنوان منطقه حفاظت شده تحت نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار