فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ‌انقلابی محافظه‌کار نیست و عزت و شرف خود را نمی‌فروشد بلکه از جان و مال خود در این راه می‌گذرد.
کد خبر: ۱۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 06 February 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در همایش باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج  بر حضور پر شور باشعور و انتخاب اصلح در انتخابات پیشرو تاکید کرد و این دو موضوع را از مولفه های ماندگاری انقلاب و آرامش جامعه اسلامی برشمرد.

وی افزود: امروز حوزه تفکر سلطه گری با رهبری آمریکا و حوزه سلطه ستیزی و بیگانه ستیزی با رهبری انقلاب اسلامی در مقابل هم قرار دارند.

وی بیان داشت:  انقلابی محافظه کار نیست و عزت و شرف خود را نمی فروشد بلکه از جان و مال خود در این راه می گذرد.

سردار معروفی گفت: بالای  216 هزار نفر از بهترین نخبه های مملکت جان خود را فدا و اقتدار خود را در دنیا به نمایش و حفظ کردند.

وی مقابله امروز با دشمن را مقابله فکری دانست و تصریح کرد: دشمن جرات  ورود به حوزه فیزیکی را ندارد چرا که  می داند اگر روزی چنین کاری را انجام دهد قبرستان ابدی او ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمن امروز به دنبال تصرف سرزمین نیست بلکه درصدد نفوذ و تصرف در افکار، قلبها، تغییر رفتارها و به دنبال آن تغییر ساختارهاست.

وی قطب نمای حقیقی یک مومن را قران معرفی و خاطر نشان کرد: امروز در دنیای غیر قابل اعتماد و پیش بینی استکبار با غولهای رسانه ای بزرگی قرار داریم که با یک اجماع همه جانبه در مقابل ما هستند و به سادگی نمی توان از این جبهه گذشت.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت: اجازه تهاجم و تجاوز به دشمن ندهید و نگذارید دشمن ذایقه ملت را تغییر دهد.

سردار معروفی افزود: امروز هزاران شبکه ی ماهواره ای تلویزیونی، رادیویی ، وبلاگ و سایت علیه ملت ایران کار می کنند و  ایمان و اعتقادات آنها را مورد هدف قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه ابزار اصلی عملیات روانی رسانه است ادامه داد: تمام تلاش و حرکتهای دشمن در حوزه عملیات روانی است .

وی در ادامه دشمن شناسی، امام شناسی، مخاطب شناسی، هوشمندی و بصیرت، شناخت دقیق موقعیت و زمان را  از عمده وظایف اصحاب رسانه دانست.

فرمانده سپاه سلمان رسالت خبرنگاران بر اساس معیارها را استمرار راه انبیای الهی دانست و بر مولفه های احساس مسئولیت، صداقت در نوشتار و گفتار، واقع گرایی، رعایت عدالت و انصاف، تاثیر گذاری و جریان ساز بودن تاکید کرد.

وی ادامه داد: رسانه باید با تکیه بر مهارت های تخصصی، شم خبری، نحوه ارتباط با مخاطبین، سرعت، دقت، خلاقیت و اخلاص اخبار مورد نظر را جهت دهی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در باشگاه خبرنگاران 8 هزار نیرو عضو هستند که از این تعداد 420 نفر مربوط به استان سیستان وبلوچستان و 250 نفر در حال آموزش هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار