مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به 4 هزار نفر از امدادگران هلال احمر استان برای ایام سفر اعلام آماده‌باش داده شد.
کد خبر: ۱۷۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 09 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی ولی‌پور در جلسه ستاد تسیهلات سفر استان، اظهار کرد: 48 پایگاه امداد و نجات در ایام نوروز برای مازندران پیش‌بینی شد.

وی تصریح کرد: بیش از 4 هزار نفر از اعضای هلال احمر استان برای کمک به گردشگران در مواقع اضطراری تحت آموزش قرار گرفتند و به آنها اعلام آماده‌باش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده روزانه 650 نفر برای ارائه خدمات‌دهی به مسافران به‌کارگیری می‌شوند.

وی یکی از دغدغه‌های این جمعیت را تامین امنیت پست‌های امداد و نجات که  بنا به دلایلی در طول 24 ساعت فعال نیستند، عنوان کرد.

ولی‌پور خواستار همکاری شهرداران مازندران با این جمعیت در طول ایام سفر شد و یادآور شد: برای ارائه خدمات مطلوب نیاز به همکاری بخش خصوصی داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: رویکرد ما در خدمات‌‎دهی به مسافران افزایش هشدارهای ایمنی و آموزشی در طول زمان سفر است.

وی در ارتباط با مشکل تامین پزشک در برخی از محورهای استان، ادامه داد: حضور پزشک نیاز به اجرای ضوابط داریم که باید استانداردسازی مناسبی برای مکان انجام شود در هر مکانی که دانشگاه علوم پزشکی برای در اختیار قرار دادن پزشک اقدام کند.

قائم‌مقام مدیرکل ارشاد مازندران نیز از برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری در ایام نوروز خبر داد و گفت: همه برنامه‌های ما با رویکرد بومی و محلی طرح‌ریزی  شد.

اسماعیل احمدی گفت: برپایی نمایشگاه متعدد با مضامین آئین سنتی و تسهیلات سفر و نیز اکران فیلم‌های سینمایی در مجتمع‌های فرهنگی هنری در برنامه کاری ما قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار