فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان:
فرمانده نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: دشمن می خواهد مهد امنیت و آرامش کشور ایران را به شکلی با توطئه و تفرقه افکنی میان مردم به خطر اندازد.
کد خبر: ۱۷۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 10 February 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از ایسنا سردار سرتیپ حسین رحیمی صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای امنیتی سیستان وبلوچستان در دانشگاه آزاد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: آرمانهایی که امام خمینی در37سال پیش بنا کرده است با اتکا به خدا، با تبیین احکام قرآنی و اسلامی، اسقرار ولایت شکل گرفته است که ما امروز موظف به پاسداشت از آن هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا جان خود را برای مبارزه با ناهنجاری ها و بی نظمی ها و برای استقرار نظم و امنیت تقدیم کرده اند تصریح کرد: این حرکت شهدا باعث شده در جامعه امروزه سایش وامنیت برقرار شود.

وی با اشاره بر ایام الله دهه فجر وجشن هایی که به این مناسبت در سراسر کشور برگزار می شود خاطرنشان کرد: برگزاری جشن ها ناشی از معرفت و نجابت مردم است که به پاس قدر دانی از شهیدان انجام می دهند.

این مسئول عنوان کرد: مردم پای انقلاب ایستاده اند وجشن های پیروزی انقلاب یادآور تحولاتی است که با فشارهای اقتصادی، تحریم ها و جنگ ها کسب شده است.

رحیمی افزود: بدون ازجان گذشتگی شهدا امکان رسیدن به موقعیت فعلی که در آن قرار داریم وجود نداشت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد دشمن با توان توان قصد آسب راندن به کشور را داشته و تمام تیری که در ترکش داشته را پرت کرده اما با ایستادگی مردم و دفاع از انقلاب اسلامی در رسیدن به هدف خود موفق نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار