نمانیده "گچساران و باشت " با تاکید بر اینکه تمام تلاشم را کردم که در این ۴ سال گذشته این علامت را به مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام بدهم که در نگاه من در برخورد و مواجه شدن با مسائل عمومی جامعه نگاه سیاسی نیست گفت : خوشحالم که همه جریانات هم اصولگرا و هم اصلاح طلب به نقطه مشترک برای یک کار مهم رسیدند.
کد خبر: ۱۸۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 17 February 2016
کاسه صبر نماینده " گچساران و باشت " از شنیدن تهمت های بی حد و مرز لبریز شده و تاکید می کند " از امروز اجازه نخواهم داد کسی به من توهین بکند و پاسخ او را خواهم داد " .
به گزارش " عصردنا " ، " غلام رضا تاج گردون " که اکنون در قامت کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه " باشت و گچساران " حضور دارد در جمع مردم منطقه "دشت مور" گچساران با بیان این مطلب افزود :  عده ای در پشت تریبون ها هرچه می خواهند به من تهمت می زنند اما نمی دانند که اگر در وجود من ذره‌ای آلودگی مالی و اقتصادی و حتی انحراف سیاسی و اخلاقی وجود داشت الان من اینجا نبودم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم با انتقاد از برخی رقبای خود ادامه داد : به او گفتم چرا
علیه من تهمت می‌زنی؟ گفت:  لیدرم گفته  و من نگفتم !
تاج گردون با تاکید بر اینکه  دوست دارم جواب رقیبم را بدهم نه جواب رفیق رقیبم را خاطرنشان کرد : به آن رقیب انتخاباتی ام گفتم خودت حرف بزن نه رفیقت !
این فعال سیاسی با بیان اینکه در فضای انتخاباتی جوری صحبت بکنیم که خدای ناکرده تشویش ذهن بوجود نیاید و در جایگاه پاسخگویی بر بیائیم افزود: انتخابات است اگر حرف نزنی و صحبت نکنی، مشخص نمی‌شود که حرف راست و غلط چیست؟ ولی گاهی اوقات حرف هائی زده می‌شود که باید هم من و هم سایر کاندیدا رعایت بکنیم.
وی  با اشاره به حضور در جمع مردم " دشت مور " ادامه داد : امروز در جمعی پرشور و متعصب حضور پیدا کردم که ایل و طایفه من نیستند و از نظر سیاسی قاطبه جمعیت این منطقه بنابه سنت گذشته از نظر سیاسی در طیف سیاسی بنده نبودند و جریان اصولگرایی سنتی و البته منصف و واقع بین در این منطقه ریشه کهن دارد.
نمانیده "گچساران و باشت " با تاکید بر اینکه تمام تلاشم را کردم که در این ۴ سال گذشته این علامت را به مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام بدهم که در نگاه من در برخورد و مواجه شدن با مسائل عمومی جامعه نگاه سیاسی نیست  گفت : خوشحالم که همه جریانات هم اصولگرا و هم اصلاح طلب به نقطه مشترک برای یک کار مهم رسیدند.
تاج گردون با بیان اینکه  از مجموع کسانی که از من حمایت می‌کنند  کسی از من نه توقع  و نه مطالبه ای ندارد افزود :  امروز که می‌بینیم برادران و خواهران اصولگرا این نگاه را به من دارند و در کنارش هم براداران اصلاح طلب. سال‌ها با موضوعات و منافع مشترکمان نتوانستیم در کنار هم باشیم امروز این اتفاق بسیار زیبا حاصل شده است .
کاندیدای مجلس دهم تصریح کرد : قطعا اجازه نخواهم منافع مردم "گچساران و باشت " ضایع شود .
"تاج گردون " با اشاره  به مسائل قومی و قبیله‌ای گفت : من یک لر باوی هستم برداشتن این نگاه در بین براداران قشقایی و بویراحمد گرمسیر که تاج گردون باوی می‌تواند یک خدمتگزار خوبی باشد این کار ساده نبوده و نیست .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار