فرماندار گلپایگان:
تابناک: فرماندار گلپایگان گفت: در ایام نوروز ۲۹ هزار و ۵۲۰ نفر از اماکن تاریخی شهرستان مانند ارگ گوگد، مسجد جامع تارخی و مناره سلجوقی بازدید کردند.
کد خبر: ۱۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین فراست ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، با اشاره به بیانیه صادر شده در لوزان اظهار داشت: این موفقیت را به همه ملت قهرمان و پایدار ایران تبریک می‌گویم چرا که نتیجه تمام تلاش‌ها و مذاکرات دستیابی به حقوق مسلم این مردم شریف است.

وی سپس با اشاره به حضور مسافران و گردشگران نوروزی شهرستان افزود: هماهنگی‌های ستاد تسهیلات سفر شهرستان از بهمن ماه آغاز شد و مسئولان ستاد تمام امکانات را برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شهرستان مهیا کردند.

فرماندار گلپایگان گفت: البته مسافران شهرستان گلپایگان بیشتر بومیان ساکن در تهران و سایر نقاط کشور هستند اما مدارس و مراکز اقامتی شهرستان نیز برای حضور مسافران دیگر شهرها تجهیز و آماده‌سازی شد.

وی بیان کرد: براساس آمارهای ارسالی از وروردی‌های شهرستان از ابتدای طرح نوروزی تا پایان تعطیلات 51 هزار و 200 مسافر وارد شهرستان گلپایگان شدند که از این تعداد 36 هزار و 402 نفر با خودورهای شخصی و 14 هزار و 798 نفر با اتوبوس به شهرستان سفر کردند.

فراست تصریح کرد: از این تعداد مسافر یک هزار و 566 نفر در مدارس شهرستان و یک هزار و 51 نفر در سایر مراکز اقامتی مانند هتل جهانگردی، هتل ارگ گوگد و مهمانپذیرها اقامت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 29 هزار و 520 نفر از اماکن تاریخی شهرستان بازدید کردند که در این میان سهم ارگ تاریخی گوگد 15 هزار و 568 نفر، مسجدجامع تاریخی 7 هزار و 268 نفر و مناره سلجوقی 6 هزار و 684 نفر بوده است.

فرماندار گلپایگان گفت: 3 روز آخر تعطیلات اوج تردد مسافران در شهرستان بوده و با هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌رسان مشکل خاصی در این مدت به وجود نیامده و حتی میزان سرقت‌ها و وقوع جرائم هم کاهش داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار