مشاوراستاندار ایلام در امور روحانیت گفت: برگزاری انتخابات موجب همبستگی و نشاط ملی در کشور می شود.
کد خبر: ۱۸۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 21 February 2016

مشاوراستاندار ایلام در امور روحانیت گفت: برگزاری انتخابات موجب همبستگی و نشاط ملی در کشور می شود.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد محمدیان اظهار کرد: جنب و جوش اقشار مختلف در ستادهای انتخاباتی، حال و هوای مردم برای حضور در انتخابات موجب ایجاد شور سیاسی در جامعه شده است.
وی افزود: مردم علاوه بر حضور گسترده و پر شور در انتخابات سعی کنند که افراد کارآمد، متعهد، مدیر و شایسته را روانه خانه ملت کنند تا یک مجلس قوی داشته باشیم.
وی توضیح داد: حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود و لبیک به فرمان رهبری ، بیعت با امام و شهدا است.
حجت الاسلام محمدیان از روحانیون و امام جماعات مساجد خواست که اهمیت و ارزش حضور مردم در صحنه را یادآور شوند و بر حضور تک تک آنان در پای صندوق های رای تاکید کنند.
وی اظهار کرد: اکنون همه دشمنان نظام به این انتخابات چشم دوخته اند و می خواهند ببینند که مردم چگونه مشارکت می کنند بی شک حضور پر نشاط و گسترده مردم اقتدار نظام را در جهان افزایش می دهد.
وی از همه افراد واجد شرایط خواست که در هفتم اسفند در پای صندوق های رای حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.
استان ایلام با دو حوزه انتخابیه اصلی ایلام و دهلران سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
از حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، چرداول، سیروان، ایوان، مهران و ملکشاهی دو نماینده و حوزه انتخابیه اصلی دهلران متشکل از شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره یک نماینده برای احراز کرسی مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند.
استان ایلام همچنین یک سهمیه نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار