رئیس هیأت فوتبال شهر زیراب
رئیس هیأت فوتبال شهر زیراب خواستار پاسخگویی مسئولان در تعطیلی فوتبال زیراب به دلیل تأخیر در بهسازی زمین فوتبال این شهر شد.
کد خبر: ۱۸۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، رضا قربانی از سقوط تیم هیأت فوتبال شهر زیراب از لیگ دسته 3 کشور به لیگ استان مازندران خبر داد و گفت: مشکلات مالی و عدم حضور 3 بازیکن اصلی غیر‌بومی در بازی آخر که نیاز به یک مساوی داشتیم باعث سقوط تیم شد که شکایت از این بازیکنان در هیأت فوتبال مازندران انجام شده‌است.

وی با تقدیر از حامی مالی تیم هیأت فوتبال زیراب در لیگ دسته 3 کشور و با بیان اینکه تداوم حمایت مالی حامی تیم برای سایر هزینه‌ها مقدور نبود، افزود: مسابقات سوپر‌لیگ فوتبال مازندران از خرداد‌ماه آغاز می‌شود و ما مصمم هستیم تا در این لیگ حضور داشته باشیم و تمرینات تیم با حضور مسئول فنی و فوتبالیست‌های بومی در حال انجام است.

رئیس هیأت فوتبال شهر زیراب شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه ارزش مادی امتیاز حضور در لیگ دسته 3 کشور حدود 70 میلیون تومان بود که به‌دلیل علاقه به شهرستان، به متقاضیان خرید آن پاسخ منفی دادم تا این امتیاز برای شهر‌مان باقی بماند، خاطر‌نشان کرد: کسی جویای احوال فوتبال زیراب نیست و معضل آماده نبودن زمین فوتبال شهر زیراب از مهم‌ترین مشکلات جامعه فوتبالی ما است و منابع طبیعی مانع انجام فعالیت بهسازی و تجهیز زمین فوتبال است.

وی بیان کرد: برخی‌ها پست مدیریتی خود را برتر از ورزش جوانان و نو‌جوانان و سلامت آنان می‌دانند و برای حل موانع کمک نمی‌کنند.

قربانی خواستار پاسخگویی مسئولان در تعطیلی فوتبال زیراب با تأخیر در بهسازی زمین فوتبال این شهر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار