رئیس پلیس راهور هرمزگان گفت:از ابتدای تبلیغات رسمی کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون،13دستگاه خودرو به دلیل تخلف نصب پوستر بر روی شیشه و بدنه خودرو توقیف شده اند.
کد خبر: ۱۸۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ محمدباقر سلیمی افزود:همچنین سه دستگاه انواع وانت بار نیز به دلیل سوار کردن هواداران کاندیداها در قسمت بار خودرو و در دست داشتن پوسترهای کاندیداها متوقف شده و به آنها تذکر داده شد.

وی حرکت کاروانی و ایجاد آلودگی صوتی را از دیگر تخلفات دارای کد جریمه دانست که در این مدت با آنها برخورد قانونی شده است.

سرهنگ سلیمی با تایید ترافیک و کُندی حرکت در خیابان هایی مانند دانشگاه ،میدان صادقیه و بلوار امام خمینی (ره) بدرعباس در روزهای اخیر ،تراکم ستادهای انتخاباتی در این خیابان ها را علت اصلی ترافیک اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور استان اضافه کرد:با برخی تخلف ها مانند توقف دوبله یا توقف غیرمجاز توسط پلیس راهور برخورد می شود اما مواردی مانند توزیع شیرینی یا بروشورهای تبلیغاتی توسط افراد پیاده در معبر اصلی از حوزه اختیارات پلیس راهور خارج است.

سرهنگ سلیمی ضمن دعوت مردم به مدارا و صبوری در ترافیک غیرعادی روزهای تبلیغات کاندیداها اظهار داشت:با مسئولان ستادهای انتخاباتی نشست هایی برگزار شده و مصوبه ها و صورت جلسه هایی برای رعایت انضباط ترافیکی با حضور این افراد امضا شده است.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد:پرسنل راهنمایی و رانندگی ضمن حفظ عزت و اقتدار پلیس ،پیشگیری از ایجاد تنش و برخوردهای احتمالی را از رویکردهای پلیس در ایام تبلیغات و برگزاری انتخابات اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار