حسن زرنوش، رئیس ستاد انتخاباتی سید حسین حسینیان از انصراف این این نامزد به نفع دکتر علی لاریجانی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 24 February 2016
به گزارش تابناک قم، از شب گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر انصراف سید حسین حسینیان، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی پخش می‌شد اما به سبب رسمی نبودن این اخبار، کسی به آنها اعتنا نمی‌کرد تا اینکه صبح امروز برخی خبرنگاران از حضور این کاندیدا در محض رئیس مجلس شورای اسلامی و اعلام انصراف از رقابت به نفع ایشان خبر دادند.

حسینیان قرار بود امروز ظهر این مطلب را شخصا به خبرنگاران اعلام کند اما پس از جمع شدن خبرنگاران در محل نشست خبری وی، حسن زرنوش، رئیس ستاد انتخاباتی وی در بین خبرنگاران حاضر شد و با روی گشاده از خبرنگاران به سبب غیبت نامزد انتخاباتی منصرف شده عذرخواهی کرد.

زرنوش بیانیه انتخاباتی حسینیان مبنی بر انصراف از رقابتها به نفع علی لاریجانی را قرائت کرد و بر اخباری که مبنی بر حضور در محضر رئیس مجلس و اعلام انصراف بود، صحه گذاشت.

این فرصت برای خبرنگاران فراهم نشد که رو در رو از سید حسین حسینیان درباره چرایی نامزد شدن و تحلیلی که منجر به انصراف وی به نفع دکتر لاریجانی شده است، سوال کنند و همچنین تا لحظه ارسال این خبر، خبری از سوی فرمانداری قم مبنی بر انصراف رسمی و قطعی این نامزد منتشر نشده است اما اخبار موثقی از انصراف وی موجود است و متن بیانیه انصراف وی نیز در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است.

منبع: قم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار