مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت در هتل‌ها در ایام نوروز اتفاق نمی‌افتد و قیمت‌ها با حضور اکیپ‌های بازرسی و نظارتی به صورت دقیق مورد رصد و دقت کنترلی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۹۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 08 March 2016

کریم حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: نه تنها هتل‌داران اردبیل و سرعین نسبت به افزایش نرخ هتل‌ها اقدامی نمی‌کنند بلکه خودشان با علاقمندی اعلام کردند که با تخفیف ویژه قادر به ارائه خدمات هستند تا مسافران و گردشگرانی که وارد استان شوند با رضایت کامل از این اماکن اقامتی استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل وجود 217 هتل‌آپارتمان و 190 خانه‌مسافر را در ایام نوروز یادآور شد و افزود: استان اردبیل با تمام ظرفیت حوزه گردشگری خود آماده استقبال از مسافران و میهمان نوروزی است که پیش‌بینی می‌کنیم از اواخر هفته آینده به تدریج شاهد ورود گردشگران و مسافران به استان اردبیل باشیم.

وی ضرورت توزیع مناسب بروشورهای سفر را یادآور شد و گفت: امسال مصمم هستیم تا با اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده و توزیع بروشورها به چندین زبان گردشگران داخلی و خارجی وارد شده به استان را نسبت به حضور و سفر در مناطق مختلف استان ترغیب و تشویق کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل از نظر تعداد هتل و مراکز اقامتی بعد از مشهد و مازندران در جایگاه سوم قرار دارد گفت: از لحاظ تعداد مراکز اقامتی نیز استان اردبیل رتبه ششم کشور را دارد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: علاوه بر اماکن رسمی اقامتی خانه‌های معلم، مهمان‌سرای ادارات و مدارسی که برای پذیرایی از گردشگران و مسافران به ویژه فرهنگیان پیش‌بینی شده در بهترین شرایط قرار گرفته و در ارائه خدمات به این قشر آماده است.

وی عضویت 23 دستگاه اجرایی را در قالب ستاد اجرای سفر یادآور شد و افزود: این ستاد از 25 اسفندماه با استقرار در سالن خطایی در جوار بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در قالب 10 کمیته تخصصی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: پلیس راهور و راه استان به همراه راهداران،دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و هلال‌احمر با استقرار در جاده‌ها و اکیپ‌های کنترلی و نظارتی تعزیرات و سازمان صنعت معدن و تجارت در بازرسی‌های مکرر خود از اماکن داخل شهر و دسترسی به جاده‌ها تلاش می‌کنند تا امنیت کامل و آسودگی سفر را برای هموطنانمان فراهم کنند.

حاجی‌زاده به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اشاره کرد و گفت: در این ایام امامزاده‌ها و مساجدی که در مسیر گردشگری قرار دارند نسبت به ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مسافران آماده و مهیا هستند.

وی بیان کرد: شهرداران اردبیل و سرعین تصمیم گرفتند در ورودی شهر استقبال خوبی را از مسافران نوروزی انجام دهند که در ورودی شهر به نخستین مسافران وارده شده به شهرهای اردبیل و سرعین هدایایی نیز داده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از برپایی چادرهای اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافران با توزیع اقلام و بروشورهای تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر دست به دست هم دادند تا در ایام نوروز زمینه برای انجام سفرهای مناسب و شایسته فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار