کد خبر: ۲۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 11 April 2015
 شهردار کیاسر از تدوین طرح توسعه شهری کیاسر در سال ۹۴ خبر داد.

خلیل انتظاری در گفت و‌گو با تسنیم ، اظهار داشت: شهر کیاسر در مرکز مازندران که از سال‌ها پیش به مرز عقب افتادگی رسیده بوده، اکنون در مدار توسعه یافتگی قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری کیاسر در 1.5 سال گذشته در ردیف شهرداری‌های زیان‌ده قرار داشته ولی با تدبیر در مدیریت شهری، بسیاری از بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران پرداخت و حقوق کارکنان شهرداری به صورت مرتب ماهانه واریز می‌شود.

شهردار کیاسر با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه ای متعددی در شهرداری کیاسر در حال انجام شدن است، از آغاز فعالیت مجدد کارخانه قدیمی آسفالت کیاسر در آینده ای نزدیک توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

انتظاری با بیان اینکه شهر کیاسر به واسطه قرارگیری در مرز استان مازندران و گلستان نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان ملی است، افزود: به منظور کمک‌های بیشتر برای رفع عقب ماندگی‌های کیاسر، دیدارها و رایزنی‌های خود با مسئولان وزارتخانه‌ها را آغاز کردم.

وی با اعلام اینکه امروز دیداری با یوسف نژاد، معاون وزیر اقتصادی و دارایی داشته است، گفت: وی قول مساعد داد تا کمک‌هایی اعتباری از سوی این وزارتخانه به شهرداری کیاسر داشته باشد.

شهردار کیاسر از نصب تندیس شهید مطهری همزمان با روز بزرگداشت معلم در شهر کیاسر خبر داد و افزود: در این مراسم احتمالا خانواده شهید مطهری حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به توسعه مبلمان شهری در کیاسر، گفت: طرح‌های گردشگری و کیاسرگردی برای حضور بیشتر مسافران در ماه‌های آینده در کیاسر اجرا می‌شود.

انتظاری با بیان اینکه رسانه‌ها نقش اثرگذار در رفع عقب‌ماندگی‌های شهرستان دارند، گفت: از نقد منصفانه و دلسوزانه رسانه‌ها برای توسعه کیاسر استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار