رییس هیئت کاراته استان فارس گفت: استان فارس دارای ظرفیت قابل توجهی در رشته کاراته است و لیاقت کاراته فارس، بیش از یک سهمیه در تیم‌های ملی است.
کد خبر: ۲۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 11 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،حمید رضا ده‌بزرگی اظهار داشت: موفقیت‌های کاراته فارس در سال 93 به حدی بود که انتظار داشتیم سهمیه بیشتری به کاراته این استان در تیم‌های ملی اختصاص یابد اما در ‌‌نهایت یک مربی از استان فارس برای حضور در کادر فنی تیم ملی کاراته فراخوانده شد.

وی افزود: تلاش ما بر این است که تعداد مربیان ما در تیم‌های ملی حداقل به 2 نفر افزایش یابد اما در صورتی که این هدف تحقق نیابد محمدرضا محمدی که دارای بیشترین امتیاز از میان مربیان استان است به فدراسیون کاراته معرفی می‌شود.

رییس هیئت کاراته استان فارس گفت: برخی حواشی در سال 93 سبب شد فرصت‌های ارزشمندی برای رشد کاراته فارس از دست برود و امسال نیز بر آن شدیم بر اساس شاخص‌های تعیین مربی بر‌تر، نفر برگزیده را به فدراسیون کاراته معرفی کنیم.

ده بزرگی بیان کرد: 7 مربی در فهرست اولیه هیئت کاراته فارس حضور داشتند که در ‌‌نهایت 5 نفر دارای شرایط لازم بودند اما بر اساس امتیازات و شاخص‌ها یک نفر را که امتیازات بیشتری به دست آورده بود به فدراسیون معرفی کردیم.

وی بیان کرد: کاراته استان فارس در جایگاه رفیعی در سطح کشور ایستاده و برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی مردان و زنان در رده‌های پایه در دو بخش کاتا و کومیته و برگزاری استاد داوری کشوری در شیراز نشان می‌دهد فدراسیون کاراته به استان فارس نگاه ویژه‌ای دارد.

رییس هیئت کاراته استان فارس عنوان کرد: به ابهامات در مورد انتخاب مربی بر‌تر و معرفی به فدراسیون کاراته پاسخ می‌دهیم و شاخص‌هایی که در این راستا در نظر گرفته شده به تایید کار‌شناسان رسیده و جانب فنی و انصاف در آن در نظر گرفته شده است.

ده بزرگی خاطرنشان کرد: کاراته فارس لایق داشتن تعداد زیادی مربی در تیم‌های مختلف ملی است که گاهی با کج سلیقگی و تنش این فرصت را از دست می‌دهیم و باید در این زمینه انسجام فکری بیشتری داشته باشیم.



برچسب ها: کاراته ، تیم ملی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار