با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مقامات و معتمدین محلی صورت گرفت
تابناک سیستان و بلوچستان: مراسم روز جهانی کارگر، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مقامات دولتی، اعضای شورای شهر، امام جمعه چابهار، روسای ادارات و سازمان ها، فعالان بخش خصوصی و معتمدین محلی در محل سالن اجتماعات رسالت منطقه آزاد چابهار برگزار شد. در این مراسم، از کارآفرینان برتر بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، فرهنگی و خدماتی و کارگران نمونه واحدهای مختلف تقدیر شد.
کد خبر: ۲۲۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 01 May 2016

مراسم روز جهانی کارگر، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مقامات دولتی، اعضای شورای شهر، امام جمعه چابهار، روسای ادارات و سازمان­ها، فعالان بخش خصوصی و معتمدین محلی در محل سالن اجتماعات رسالت منطقه آزاد چابهار برگزار شد. در این مراسم، از کارآفرینان برتر بخش­های مختلف صنعتی، گردشگری، فرهنگی و خدماتی و کارگران نمونه واحدهای مختلف تقدیر شد.

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این مراسم از پتروشیمی مکران به عنوان کارآفرین برتر بخش صنایع تقدیر شد. غلامرضا سرابندی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی منطقه آزاد چابهار ضمن اعلام این خبر در مصاحبه با تابناک سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف در اداره کار منطقه آزاد چابهار جهت بررسی فعالیت شرکت ها، مواردی چون حجم اشتغال، افق اشتغال در آینده و میزان اهمیت به وضعیت معیشت را از نکات مهم بررسی شده در این کارگروه ها برشمرد و گفت پتروشیمی مکران توسط کارگروه صنایع اداره کار به عنوان کارآفرین برتر بخش صنعت انتخاب و معرفی گردید.

در این خصوص محمدهادی رضایی از مدیران پتروشیمی مکران ضمن اشاره به اشتغال روزانه بالغ بر 700 نفر کارگر و بیش از 100 دستگاه انواع ماشین‌آلات راه‌سازی و تخصصی در این شهرک بیان داشت که اکثر قریب به اتفاق این افراد از نیروهای متقاضی محلی انتخاب و مشغول به کار شده اند. مدیرعامل پترو عمران افزود این میزان اشتغال در حالی است که پتروشیمی در آغاز راه است و نوید بخش افق روشن اشتغال در منطقه، استان سیستان و بلوچستان و حتی استان های همجوار به واسطه راه اندازی همه فازها می باشد. وی اشاره نمود که پس از راه اندازی همه فازها و واحدهای پتروشیمی در طی 10 سال آتی، بالغ بر 17000 فرصت شغلی مستقیم در این شهرک ایجاد خواهد شد.

شهرک پتروشیمی مکران، محل ساخت 18 واحد بالادستی پتروشیمی و 30 واحد صنایع پایین دستی در اراضی منطقه آزاد چابهار در حال ساخت است و پس از ماهشهر و عسلویه، قطب سوم پتروشیمی ایران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار