کد خبر: ۲۳۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 26 May 2016
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کیفیت ارائه خدمات و نیز اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، بیمارستان علی اصغر (ع) زاهدان به درجه یک ارتقاء یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر علی خواجه با بیان این مطلب افزود: با برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از استانداردهای تدوین شده توسط وزارت بهداشت در خصوص چگونگی ارائه خدمات در این بیمارستان تامین شده است.

وی از ارتقاء آگاهی های تخصصی کارکنان ،نحوه ارائه خدمات و نیز بازنگری در نحوه برخورد کارکنان به عنوان مواردی یاد کرد که برای آن برنامه ریزی شد و گفت: اصلاح فضای فیزیکی با توجه به استانداردهای وزارت بهداشت، مورد دیگری بود که در این بیمارستان برای آن اقدام شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم های اعتبار بخشی وزارت بهداشت برای بررسی تمامی جزییات ارائه خدمات در بیمارستان ها ، به شهرهای مختلف استان اعزام شدند گفت: پس از حضور تیم های اعتبار بخشی وزارت متبوع در بیمارستان های تابعه دانشگاه و اتمام اعتبار بخشی بیمارستان های تابعه و غیر تابعه دانشگاه نتایج به این اداره ابلاغ شد که بیمارستان علی اصغر زاهدان نیز در مرحله دوم اعتبار بخشی به درجه یک ارتقا پیدا کرده است.

وی همچنین گفت: بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان با بهبود و ارتقا فرایند ارایه خدمات سلامت از درجه دو به درجه یک ارتقا رتبه پیدا کرد.

وی اذعان داشت: بر اساس نتایج اعلام شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان علی ابن ابیطالب و تامین اجتماعی زاهدان کاندیدای درجه یک عالی، چشم پزشکی الزهراء (س) ، بوعلی و نبی اکرم زاهدان ، امام خمینی خاش، امام علی چابهار خاتم الانبیاء ایرانشهر درجه یک، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) ، بهاران زاهدان، 22 بهمن نیک شهر، ایران ایرانشهر  درجه دو اعلام شده است.

وی از حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و همچنین تلاش کارکنان حوزه اعتبار بخشی دانشگاه و نیز همت کارکنان این بیمارستان ها تشکر کرد.

هچنین عباس سرگزی دوست سرپرست اداره ارزیابی و اعتبار بخشی موسسات درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : اعتبار بخشی ابزاری سیستماتیک و هدفمند در راستای تامین امنیت بیمار ، همراهان و کارکنان و بهبود مستمر کیفیت خدمات قابل ارایه در بیمارستان می باشد.

وی ادامه داد:در اعتبار بخشی بیمارستان ها تمامی فعالیت های بالینی، خدماتی ، اداری مالی ، بهداشتی و حتی مباحث فنی و مهندسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی از ارتقاء درجه بیمارستان های استان به عنوان نقطه عطفی در ارتقاء فرایند خدمات سلامت دانشگاه یاد و ابراز امیدواری کرد: با رعایت استانداردهای اعتباربخشی که درحال بازنگری است بتوانیم گامی هر چه بلند تر در راستای ارتقاء رضایتمندی گیرندگان خدمت برداریم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار