کد خبر: ۲۳۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 01 June 2016
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان علی خانقائی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: سالجاری نیز همچون سنوات گذشته با همکاری دستگاههای ذیربط اعزام زائران با اتوبوس های ناوگان حمل و نقل جاده ای استان با اولویت حفظ کرامت و ایمنی زائران برای شرکت در بیست و هفتمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) صورت می پذیرد.
وی با اشاره به اینکه سالجاری 30 دستگاه اتوبوس با امکانات فنی و تجهیزات ایمنی مناسب آماده سرویس دهی به زائران سیستان و بلوچستان اعزامی به مرقد مطهر امام راحل هستند گفت: باید همه ما تلاش کنیم زائران در این سفر معنوی خاطره خوش داشته و در طول مسیر خدمات خوبی به مسافران ارائه شود.
وی افزود: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی سیستان و بلوچستان با همکاری اصناف و شرکت های حمل و نقل مسافر در سطح استان با تمام توان آماده ارائه خدمات مطلوب و ایمن به زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) هستند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: پلیس راه استان از ابتدا تا انتهای سفر با برنامه ریزی انجام شده در راستای امنیت و ایمنی زائران در کنار کاروان اعزامی قرار داشته و با توجه به بعد مسافت استان در هر دستگاه اتوبوس از سه راننده استفاده خواهد شد.
خانقائی با اشاره به اینکه باید امکانات لازم توسط شرکت های مسافربری برای ایجاد امکانات رفاهی مناسب در داخل اتوبوس ها برای زائران تامین شود افزود : پیش بینی های لازم برای ارائه سرویس اضافه در صورت ایجاد نقص فنی و بروز مشکل در دستگاههای اعزامی توسط شرکتهای مسافری صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار