کد خبر: ۲۴۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 09 June 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ایوب شرافتی اظهار کرد: امروز 20 خرداد ماه در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو 405 با شتر در کیلومتر 60 محور دلگان ـ ایرانشهر حوزه پلیس راه جنوب، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو 405 حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با پنج نفر شتر به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پژو  برخورد می‎کند که بر اثر شدت ضربه وارده راننده و چهار سرنشین در محل حادثه جان خود را از دست دادند و سه سرنشین دیگر نیز مجروح شده که توسط خودروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

شرافتی از یک حادثه رانندگی دیگر خبر داد و گفت: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری هیوندا به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 75 محور زهک راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داده و ترک نشین آن نیز مجروح شد.

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان بیان کرد: در یک حادثه رانندگی دیگر در محور چابهار – جکیگور حوزه پلیس راه جنوب ،بر اثر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه موتورسیکلت به دلیل تجاوز به چپ خودرو تویوتا، راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

این مسؤول گفت: با توجه به اینکه بیشتر جاده‌های استان دو طرفه و فاقد حفاظ جداکننده است، رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و دارا بودن شرایط جسمی و روحی مناسب در مسیر خود حرکت کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار