کد خبر: ۲۴۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 17 June 2016
به گزارش ایرنا، علی اوسط هاشمی روز پنجشنبه در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: شهدا در اوج ایثار خودنمایی کرده و به مقام جاوید نایل آمدند و این درست نیست که بازیچه دست جناح های سیاسی قرار گیرند.
وی ادامه داد: لازم است نگاه به شهدا عمومیت پیدا کند و با احترام و پیروی از راه آنان همراه باشد تا بتوانیم درس معرفت و ایثار را از شهدا و خانواده آنان بیاموزیم.
وی خاطر نشان کرد: قدم نهادن در بنیاد شهید با رفتن در سایر ادارات و سازمان ها بسیار متفاوت است زیرا در اینجا درس شهادت و ایثار می آموزیم.
وی تصریح کرد: وقتی چشم انسان به خانواده های شهدا و ایثارگران می افتد یاد مظلومیت و فداکاری این افراد در ذهن انسان تداعی می شود.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رفتار مسولان با خانواده های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید متفاوت باشد و به بهترین شکل در چارچوب قانون به آنان خدمات رسانی شود.
هاشمی افزود: شان بنیاد شهید نزد ادارات و سازمان های دولتی باید حفظ و مقابل هر حرکت ضد ارزشی در این باره ایستادگی کرد.
وی با اشاره به دستاورد های ایران در پسابرجام گفت: اگر برجام نبود امروزه نمی توانستیم حتی یک بشکه نفت صادر کنیم.
وی تصریح کرد: برجام دروازه های جهانی را به روی ایران گشود و باید از این فرصت بدست آمده برای پیشرفت و توسعه کشور نهایت استفاده را کرد.
وی بیان کرد: برجام دید جهانیان را نسبت به ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان تغییر داد و برگزاری اجلاس آیورا در این منطقه جلوه ای از این تغییر نگاه است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از فرصت های پیش آمده در پسابرجام باید به بهترین شکل در جهت پیشرفت سیستان و بلوچستان استفاده کرد.
هاشمی خاطر نشان کرد: اجلاس آیورا بهترین فرصت برای سیستان و بلوچستان بود که توانست درعرصه ی بین المللی خودنمایی و توجه کشور های عضو را به خود جلب کند.
وی همچنین با اشاره به فلسفه وجودی ماه مبارک رمضان افزود: تجسس در کارهای مردم صحیح نیست واین دور از اخلاق و انسانیت است.
وی بیان کرد: گفتار ما در ماه مبارک رمضان بایستی قرآنی باشد نه اینکه به ترویج شایعات دامن بزند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت ماه خرداد در نظام جمهوری اسلامی افزود: بیشتر حرکت های انقلابی در این ماه رخ داد و این ماه برای انقلاب ما بسیار ارزشمند است.
هاشمی با انتقاد از تندروی های برخی افراد در کشور گفت: انقلابی گری هیچ ارتباطی با این رویکرد ندارد و نباید هر حرکتی را به این افراد نسبت داد.
استاندار سیستان و بلوچستان همچنین از طرح های در حال ساخت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان دیدن کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار