کد خبر: ۲۵۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 28 June 2016
به گزارش ایرنا افشین داش محمدی روز سه شنبه در دیدار با زندانیان و بررسی مشکلات این قشر در خاش گفت: برحسب دستورالعمل ابلاغی از قوه قضاییه تمام زندانیان واجدالشرایط به مدت 15روز تا یک ماه می توانند به مرخصی بروند.
وی اظهار داشت: خدمات خوبی در ابعاد مختلف فرهنگی، دینی، عقیدتی و مهارتهای فنی در اداره زندان خاش ارائه می شود و زمینه برای رفاه زندانیان در این شهرستان فراهم است.
رئیس دادگستری خاش نیز از عملکرد خوب مسئولان در اداره زندان این شهرستان تجلیل کرد.
محمدباقر کیانی اظهار داشت: حفظ کرامت انسانها از دستورات مهم در دین مبین اسلام بوده که خوشبختانه در ایران اسلامی به آن اهمیت داده می شود.
وی افزود: زندانیان و خانواده های آنها نیز به حمایت و اصلاح نیاز دارند که تاکنون با اقدامات ارزشمند فرهنگی و آموزشی مطلوب در اداره زندان خاش انجام شده است.
ویژه برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه در شهرستان خاش با حضور رئیس دادگستری و شماری از قضات و کارکنان حوزه قضایی و ادارات زیر مجموعه برگزار که بر حضور برمزار شهیدان گمنام و تجدید پیمان با آرمانهای شهداء از برنامه های مهم بود.
همچنین در این روز مسئولان و کارکنان حوزه دادگستری و دادستانی خاش با حضور در اداره زندان با مددجویان در بند زندان در این شهرستان دیدار و از نزدیک مشکلات این قشر را بررسی و با آنان گفت و گو کردند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار