کد خبر: ۲۵۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 10 July 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان علی خانقائی اظهار داشت: 18 دوربین پلاک خوان در حال حاضر از سوی این اداره در جاده های استان وجود دارد که بیشتر در مناطق مرکزی و شمالی نصب شده است.
وی ادامه داد: بیشتر دوربین های پلاک خوان جدید با توجه به کمبود آن در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان نصب خواهد شد.
وی افزود: 26 درصد رانندگان در جاده های سیستان و بلوچستان از ابتدای سالجاری تاکنون از سرعت مجاز تخطی کردند که بیشترین تخلف از این نوع در جاده زابل- زاهدان ثبت شده است.
وی تصریح کرد: سرعت متوسط تردد در جاده های سیستان و بلوچستان در طول این مدت 81 کیلومتر بر ساعت بود که بیشترین آن در محورهای ایرانشهر- سرباز با 104 کیلومتر بر ساعت و میرجاوه- زاهدان با 103 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان همچنین گفت: آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار آنلاین جاده های مواصلاتی استان حاکی از ثبت افزون بر 12 میلیون تردد از ابتدای سالجاری تاکنون است که محورهای زابل- سه راهی دشتک و ایرانشهر- بمپور پر تردد ترین محورهای استان بودند.
خانقائی افزود: 267 هزار تردد نیز در تعطیلات عید سعید فطر سالجاری در جاده های مواصلاتی به ثبت رسید که نشان از افزایش سفرها در مقایسه با سال قبل دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار