تابناک اصفهان: یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را می‌توان متفاوت‌ترین جلسه علنی طی چند هفته اخیر توصیف کرد چرا که در این جلسه به بررسی موضوعات مختلف پرداخته شد.
کد خبر: ۲۶۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 16 July 2016
تابناک اصفهان: یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را می‌توان متفاوت‌ترین جلسه علنی طی چند هفته اخیر توصیف کرد چرا که در این جلسه به بررسی موضوعات مختلف پرداخته شد.

اما در این راستا بررسی لایحه تفریغ بودجه شهردار سابق یکی از مهم‌ترین بندهای دستورجلسه شورای شهر اصفهان بود که پس از بررسی توسط اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در کمیسیون تلفیق راهی جلسه علنی شده و در نهایت با مخالفت اکثر اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نتوانست مُهر تنفیذ و تصویب شورای شهر را دریافت کند.

گفتنی است که این لایحه برای بررسی و پیگیری‌های نهایی به هیات رئیسه شورا ارائه شده است.

فتح‌الله معین، رئیس کمیسیون امور اقتصای و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی در قالب تذکری با انتقاد از سکوت برخی از نهادهای نظارتی و قضایی در خصوص پرونده تخلف و سوء استفاده مالی مدیریت شهری سابق اصفهان اصفهان اظهار داشت: این در حالی است که ما به عنوان نمایندگان مردم مورد سوال قرار گرفته و جوابی نیز برای مردم در این خصوص نداریم.

وی با بیان اینکه بارهای این موضوع توسط اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان درخواست شده است، بیان داشت: در این راستا از مدیرکل اداره اطلاعات و دادستان عمومی و انقلاب اصفهان برای حضور در شورا و بررسی این پرونده نیز دعوت شد که نتیجه‌ای به دست نیامد.

معین ادامه داد: درخواست می‌شود که دستگاه‌های متولی در کمترین زمان ممکن گزارشی از این پرونده به شورای اسلامی شهر اصفهان برای پاسخگویی به افکار عمومی که بارها این موضوع را اعضای شورای شهر مطالبه کرده‌اند، داشته باشند.

وی در ادامه به برخی از گزارشات حقوق دریافتی مدیران قبلی شهرداری اصفهان ابراز داشت: در مدیریت گذشته شهرداری افرادی بودند که از دو محل حقوق کامل دریافت می‌کرده و مزایای کامل را دریافت می‌کردند و در این راستا جای سوال است که چگونه ممکن است فردی وسایل آموزشی خود را در آموزش و پرورش به صورت کامل انجام دهد و در شهرداری نیز پست مدیریتی خود را داشته باشد و از حداکثر لضلفه کاری در شهرداری برخوردار و از محل دیگری نیز پاداش دریافت کند.

معین افزود: پیشنهاد می‌شود با نظر هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان کمیته‌ای این موضوع را بررسی و با افراد خاطی که هنوز هم بر این کار اصرار داشته و برای فرار از بررسی اصرار می‌کنند.

وی همچنین از شهردار اصفهان در خصوص شفاف سازی فیش حقوقی‌اش قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار