کد خبر: ۲۶۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 23 July 2016

به گزارش تابناک سیستاتن و بلوچستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما علی اکبر ترکان در دومین روز برگزاری اجلاس آیورا گفت: با ایجاد دبیرخانه دائمی آیورا در چابهار ، قابلیت ها و توانمندی های هر یک از کشورهای عضو اتحادیه شناسایی و معرفی  می شود.

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی چابهار امکان توسعه ترانزیت و صنعت  حمل و نقل را فراهم می کند، افزود: یکی از رویکردهای جدی که در چابهار پیگیری خواهد شد توسعه صنایع بسته بندی و صادرات مجدد است.
آقای ترکان گفت: ظرفیت های کشور عمان در صنعت، تجارت و ترانزیت می تواند الگوی کشورهای عضو آیورا باشد .
وی با بیان اینکه بخش های مختلف از جمله نفت ،گاز، صنعت- معدن و تجارت، حمل و نقل از پنل های تخصصی این اجلاس دو روزه است، گفت: باارایه گزارش ها در این پنل ها  توسط کشورهای عضو آیورا ،نقاط قوت و مزیت هر کشور معین می شود تا بتوانیم این نقاط را به هم پیوند دهیم و زمینه را برای استفاده بیشتر از ظرفیت های تجاری کشورهای عضو فراهم کنیم.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: برای سرمایه گذاری کشورهای شرکت کننده ،ظرفیت های مناسب بندر چابهار و مکران را معرفی کردیم  و در این زمینه اعلام امادگی کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
آقای ترکان بی خودی چهارده میلیارد بی زبان واسه هیچی صرف خرج یک سالن کردید تو چابهار در صورتی که چند کارخانه و تولیدی می توانستید ایجاد کنید دبیر خانه پیش کش حقحقوق پرسنل و معوقات چهار ماه از سال گذشته کارکنان بدهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار