وزیر کار در صفحه اینستاگرام خود دلنوشته ای برای سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصد استان لرستان منتشر کرد.
کد خبر: ۲۶۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر کار در سفر دو روزه خود به استان لرستان ضمن افتتاح چند پروژه، به دیدار سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصد لرستانی نیز رفت.

علی ربیعی

علی ربیعی در صفحه اینستاگرامش نوشت: چند روز پیش، طی سفر دو روزه خود به استان لرستان به دیدار شهید زنده لرستان سید نور خدا موسوی رفتم و در دیدار با شهید زنده لرستان بود که قلم‌ به‌دست گرفتم تا از زیبایی‌های یک‌ خانه بنویسم، خانه‌ای که در آن نور خدا پیچیده است:
انوار خدا در یک‌خانه، یک‌خانه و چند زیبایی

یک زیبایی، نور خدای ساکت و خوش بر روی یک‌تخت، ظاهری بیهوش اما مطمئنم ناظری دلسوز و آگاه به خانه و جامعه‌اش است.

او در راه امنیت جامعه و زندگی بهتر برای دیگران، شیرین‌ترین موهبت الهی همانا جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

زیبایی دیگر همسر این مرد بود. گویی بیش از گذشته با عشق و علاقه در خدمت همسرش بود او با زخم‌های زیاد بر روح خود از زمانه، اجازه نداد که همسرش زخم تن بگیرد.

زیبایی دیگر زهرا سادات و دل نوشته‌های او بود و پسر نازنینش که با جسم پدرحال می‌کرد و باوجود کودکی، رفتاری بزرگ منشانه داشت. من با حضورم در این خانه جان تازه‌ای گرفتم.

پی نوشت: سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار