کد خبر: ۲۶۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 31 July 2016

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: 500 نفر از اقشار مختلف مردم استان اعم از علما، روحانیون، سران طوایف، معتمدین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای دیدار عمومی با مقام معظم رهبری عازم تهران شدند.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ فقیری افزود: این دیدار که یک اتفاق تاریخی برای مردم استان است؛ تا دوشنبه 11 مرداد انجام خواهد شد.

سرهنگ فقیری بیان کرد: 40 درصد این کاروان عاشقان ولایت شیعه و 60 درصد اهل سنت هستند که برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار در طول تاریخ است که چنین طیف گسترده ای از افراد شیعه و سنی شامل تمامی اقشار سیستان و بلوچستان برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم سفر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: برادران شیعه و سنی سیستان وبلوچستان در کنار استانهای مرزی کشور شامل کرمان، کردستان، لرستان، اردبیل، کرمانشاه وآذربایجان غربی از حضرت آقا دیدار خواهند کرد.

همچنین راه آهن جنوبشرق کشور نیز با اختصاص 5 سالن ویژه علاوه بر 7 سالن قطار که در روزهای عادی استفاده می شود؛ در کنار سایر دستگاهها از جمله سپاه سلمان و استانداری نقش ویژه ای در اعزام این کاروان بر عهده داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار