کد خبر: ۲۷۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 04 August 2016
علی اوسط هاشمی روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت با مردم یک پیمان و عهدی بسته که هنوز هم بر موضع خود استوار ایستاده است.
وی گفت: دولت تدبیر و امید برای برون رفت کشور از وضعیت نابسامانی تلاش های بسیار زیادی کرد تا نگاه مجامع بین المللی را نسبت به ایران تغییر دهد و ما امروز در سایه ی برجام به موفقیت های بزرگی رسیده ایم.
وی بیان کرد: در کنار بیان کمبودهایی که در کشور وجود دارد نباید کارهای ارزشمندی که دولت تدبیر و امید در سخت ترین شرایط انجام داده نادیده گرفته شود و بیان نشود.
وی تصریح کرد: مدیران تمام دستگاه های دولتی در سیستان و بلوچستان موظفند خدمات ارزشمند دولت را بیان کنند تا مردم در جریان کارهای انجام شده از سوی دولت قرار گیرند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیان نکردن خدمات ارزنده ی دولت به مردم در حقیقت ظلم به نظام جمهوری اسلامی است و مردم حق دارند بدانند چه کارهای بزرگی انجام شده است.
هاشمی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید مشکلات سخت کشور را به تنهایی بر دوش کشید تا مردم در سختی و مشکلات نباشند.
وی همچنین با اشاره به دستاوردهای برجام برای کشور گفت: برجام بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید برای کشور بود که توانست شرایطی را ایجاد کند که 240 کشتی بزرگ بین المللی در بندرهای ایران برای صادرات پهلو بگیرند.
وی افزود: 35 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا آزاد می شود که این یکی از دستاوردهای مهم برجام است در حالی که قبلا نمی توانستیم از آزاد شدن دارایی های خودمان حرفی بزنیم.
وی ادامه داد: برجام توانست در بازارهای جهانی قدرت خرید را برای کشور به همراه بیاورد که در دوره های قبل حق انتخاب نداشتیم و با ما معامله نمی کردند.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بودجه سالجاری استان گفت: 10 هزار و 670 میلیارد ریال بودجه برای استان در نظر گرفته شده که از این مبلغ هشت هزار و 300 میلیارد ریال آن اختصاص پیدا کرده است.
هاشمی تصریح کرد: وزارت بهداشت 25 درصد اعتبارات ملی کشور را برای محقق کردن فضاهای بهداشتی درمانی سیستان و بلوچستان اختصاص داده است.
وی همچنین با اشاره به هفته دولت افزود: مدیران دستگاه های دولتی در این هفته به میان مردم بروند و به سوالات و ابهامات آنان پاسخ دهند.
وی ادامه داد: بیان حقایق باعث روشنگری می شود و ما در این برهه از زمان نیاز به بیان واقعیت ها داریم.
وی بیان کرد: هفته دولت را با روستاها شروع کنیم چرا که نگهداشت جمعیت روستاها از واجبات کشور است.
وی با تاکید بر تهیه سند توسعه روستایی سیستان و بلوچستان گفت: تهیه این سند از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی احزاب و گروه های موافق و مخالف با حضور در جمع اصحاب رسانه به سوالات پاسخ دهند تا مردم در جریان فعالیت ها قرار گیرند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
واقعا جناب جای تقدیر و تشکر دارند آیا به شخصه رفتی از بقالی سر خیابان خرید کردی جناب که تورم مهار شده است یا....
اگر سری به بازار و کسبه بزنید و.... جناب تورم بر من کارگر مهار نشده که هیچ چند صد برابر شده است جناب
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
شما جناب نمی دانم چه از برجام سود و منغت داری و کدام راه کار کدام موفقیت رهبر مان جانمان فدای رهبر این طرح را قبول و گفتن شکست خورده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار