کد خبر: ۲۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 08 August 2016
مریم پویا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: با نگاه بلند دولتمردان و استاندار سیستان و بلوچستان برای نخستین بار علاوه بر برخی پست های مدیریتی 2 فرماندار زن و معاون استاندار از میان این قشر توانمند منصوب شدند.
وی افزود: همچنین بالاترین پست مدیریتی در بین بانوان سیستان و بلوچستان به زهرا اربابی معاون استاندار اختصاص دارد.
وی با تبریک روز خبرنگار به جهادگران عرصه اطلاع رسانی گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در جامعه دارند و با انتقال و تبادل اطلاعات جدید در راه پیشرفت فرهنگ تمدن بشری نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کنند.
مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حرفه خبرنگاری یک شغل نیست بلکه عشق و هنر است زیرا یک خبرنگار با روبه رو شدن با مخاطرات فراوان همواره در تلاش برای خدمت به جامعه است.
پویا با بیان اینکه خبرنگار یک شخصیت جریان ساز است که جریان سازی آن ریشه در تاریخ بشری دارد گفت: خبرنگار به دلیل رسالت سنگین خود در این حرفه علاوه بر داشتن معلومات باید خلاق و نوآور باشد تا مطالب را به بهترین نحو ممکن انعکاس دهد.
وی تاکید کرد: رسانه یکی از ارکان توسعه بحساب می آید زیرا نقش اساسی و تاثیر گذار در توسعه جوامع دارد.
وی فعالیتهای دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان را در دولت تدبیر وامید حرکت به سوی فعال کردن بانوان در عرصه های تاثیرگذار مرتبط با بانوان و خانواده ذکر کرد و از رسانه ها خواست این نهاد را در تحقق اهداف آن بیش از پیش یاری کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار