کد خبر: ۲۷۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 08 August 2016
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 24 طرح راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت در حوزه جنوب استان به بهره برداری می رسد.

ایوب کرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای انجام این طرحها هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی بخشی از این طرحها را در حوزه های مختلف راهسازی از جمله 264کیلومتر طرح شامل عملیات حفاظتی جاده چابهار - گواتر، بهسازی و روکش آسفالت ایرانشهر - تنگ سرحه، روکش آسفالت گرم جاده دلگان - جلگه، پل بزرگ رابچ وراههای طرفین( 25 دهانه 20 متری)، پل بندینی و راههای طرفین(15 دهانه 20 متری)، پل زرآباد و راههای طرفین(هفت دهانه 15 متری) ذکر کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: 37 هزار متر مربع روکش آسفالت معابر شهری شامل آسفالت گرم معابر شهری محله سرخ ریگ چابهار و آسفالت گرم معابر شهری محله مراد آباد - چابهار در این مدت نیز به بهره برداری می رسد.
کرد افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت 305 واحد مسکن مهر نیز در شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.
استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی جاده های ارتباطی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است. 
راههای ارتباطی شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان(زاهدان) و محورهای ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) قرار دارند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار