کد خبر: ۲۷۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 14 August 2016

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: هم سیستان و هم بلوچستان دو جزء جدایی ناپذیرند که در بدنه ایران اسلامی قرار گرفته اند.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، علی کرد افزود: با وحدت رویه باید تلاش کنیم مشکلات از دو حوزه بزرگ سیستان و بلوچستان برطرف شود و این مهم در سایه پیگیری های مستمر و شبانه روزی و اتکا به عناصر یکپارچگی و همدلی محقق می شود.

وی اظهار داشت: مشکلات مردم سیستان؛ مشکلات جامعه بلوچستان است و بعنوان دردی مشترک به شمار می آید که ضرورت دارد برای حل آن تلاش و جدیت از سوی دولت و مجلس صورت بپذیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: منتخبان ملت در این دوره با تعامل و وحدت راه عزتمندی کشور را در پیش گرفته اند و قطعا برای خدمت به مردمان ایران سربلند از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذار نمی کنند.

کرد یادآور شد: آبادانی منطقه سیستان با شکل گیری منطقه آزاد و توسعه منطقه آزاد چابهار در کنار دیگر خدمات ارزشمند دولت می تواند به کاهش دردهای مردم کمک کند.

وی گفت: نمایندگان فارس و بلوچ و کرد و ترک و عرب و غیره متشکل از شیعه و سنی و از هر قشر و قومیت و مذهبی که باشند در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنند که بهترین تصمیم ها را برای سربلندی کشور و خدمت شایسته به ملت بگیرند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی افزود: دفاع از حقوق انسانها و تکریم ملت بزرگ ایران باید بعنوان یک هدف مورد توجه دولتمردان و نمایندگان مجلس باشد تا بهترین خدمات را انجام دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
آفرین بر شرف و غیرتت برادر چندین و چند مورد شنیدن مشکلات سیستان و بلوچستان از زبان شما برادر ارجمند جای تقدیر و تشکر دارد ای کاش سایر نمایندگان استان هم درایت و همدلی جنابعالی رو داشته باشن و شمال و جنوب استان مان یکسان در حل مشکلات تلاش کنند تا این گرد و غبار محرومیت از سیمای استان عزیزمان حذف شود
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
سیستانی وبلوچستانی نداریم همه اعضای یک پیکر بزرگ بنام مسلمان هستیم باید باوحدت دست به دست هم دهیم تا کشور عزیزمان رو به تعالی برود وتوطئه تفرقه شیاطین نقش براب شود یا ایهالمسلمون اتحدو اتحدو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار