معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تبدیل این استان در سال 96 به مقصد گردشگران داخلی و خارجی ایجاب می کند که فرمانداران با کمک مردم زیرساخت ها و امکانات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از هم اکنون آماده کنند.
کد خبر: ۲۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 14 August 2016


به گزارش ایرنا علی اصغر جمشیدنژاد روز شنبه در همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در دره گل تفتان شهرستان خاش گفت: برای معرفی جاذبه های گردشگری نقاط مختلف استان و تامین حداقل امکانات و شرایط نیاز به صرف هزینه های گزاف نیست و فرمانداران و بخشداران می توانند از محل اعتبارات دهیاری ها برای این کار اقدام کنند.
وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید بر رعایت قانون و پایبندی به آن مصمم است و مسئولان بایستی در راستای قانون به مردم خدمت رسانی کنند.
وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، فرمانداران باید برای برگزاری هرچه بهتر آن برنامه ریزی و تلاش کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان برگزاری این همایش را نیز گامی مهم در تقویت وحدت و افزایش روحیه مشارکت در بین مسئولان دانست و از برگزاری سلسله همایش های فرمانداران در دیگر شهرهای استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
فرماندار خاش نیز در این همایش گفت: این شهرستان ظرفیت و توان بالایی در صنعت گردشگری دارد که برای رشد نیازمند نگاه و کمک بیشتر دولت است.
محمداکبر چاکرزهی همچنین بر رفع مشکلات در حوزه گردشگری خاش، تفتان و مرز تاکید کرد.
همایش فرمانداران 19 شهرستان سیستان و بلوچستان از امروز /شنبه/ در روستای گردشگری دره گل واقع در حاشیه کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان آغاز شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید رضا قنبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
با توجه به جاذبه های استان و تلاشهای وافری که توسط مدیر فهیم و تحصیلکرده میراث فرهنگی و جهانگردی استان جناب دکتر مشتاق گوهری دارنده دو مدرک دکتری تخصصی از پاریس فرانسه به منظور شناسایی ، شناساندن و توسعه مکانهای گردشگری استان و همچنین ثبت اثار تاریخی استان در حال انجام است قطعا این مهم محقق خواهد شد و مردم استان بیشترین منافع را از بحث گردشگری در سال اتی خواهند برد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار