مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه اتمام مسکن مهر باقیمانده در شهرستان‌ها مورد تأکید است، گفت: مسائل مسکن مهر در این استان امسال پایان می‌پذیرد.
کد خبر: ۲۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 26 April 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس: سید علی‌نقی لقمانی در نشست شورای هماهنگی معاونان و مدیران شهرستان‌ها اظهار داشت: سالی که گذشت از نظر فعالیت‌های اجرایی به‌ویژه در زمینه خدمات عمران روستایی سالی خاص بود، بسیاری از ردیف‌های بودجه محقق شد.

وی با بیان اینکه از نظر فرایندکاری بنیاد مسکن در سال گذشته نمره قبولی گرفت، تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌های کاری سال گذشته رضایت‌بخش بود و در ادامه مسیر زیرساخت‌هایی ایجاد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات بنیاد مسکن 70 درصد رشد داشته است افزود: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود سطح اعتبارات افزایش قابل‌ملاحظه داشته باشد.

وی در زمینه مسکن روستایی گفت: باوجود مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت پارسال فعالیت در این بخش تعطیل نشد و روند ادامه یافت و خوشبختانه تسهیلات این بخش قطع نشد.

لقمانی گفت: امید است امسال کل ظرفیت ابلاغی بودجه محقق شود و بازسازی و توسعه روستایی با پررنگ‌تر شدن نقش مردم شتاب گیرد.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن شهری هم امسال تکالیف گسترده‌تر است افزود: براتمام مسکن مهر باقیمانده در شهرستان‌ها تأکید شده است بنابراین این رویکرد جدی گرفته می‌شود و مسائل مسکن مهر پایان می‌پذیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با برشمردن تکالیف جدید این نهاد گفت: تکالیف جدید در حوزه مسکن اجتماعی است که تصویب و به بنیاد مسکن واگذار شده و امید است که امسال عملیاتی و آیین‌نامه اجرایی آن در اردیبهشت‌ماه ابلاغ شود.

وی در توضیح اجرای مسکن اجتماعی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی مدیریت کامل مسکن حمایتی دولت و اجرا و نظارت آن را به بنیاد مسکن سپرده و این موضوع زمینه خدمت‌رسانی بمردم در بنیاد را افزایش می‌دهد.

لقمانی با یادآوری مسئولیت‌های پیشین بنیاد در حوزه مسکن شهری گفت: رویکرد جدید این است که کل بحث مسکن حمایتی را به بنیاد مسکن واگذار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار