مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زابل گفت: آب آشامیدنی این شهرستان در آزمایشگاه پیشرفته آب و فاضلاب و مرکز بهداشت آزمایش و سپس وارد شبکه می شود و مردم با اطمینان کامل از آب آشامیدنی استفاده کنند.
کد خبر: ۲۸۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 20 August 2016
حبیب اعلایی افزود: هیچ گونه مشکلی در کیفیت و کمیت آب زابل وجود ندارد و آب آشامیدنی که در دسترس مشترکین قرار می گیرد از سلامت کامل برخوردار است.
وی اظهار داشت: مجهزترین و پیشرفته ترین تصفیه خانه شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان در سال 92 افتتاح شد و از آن پس آب آشامیدنی با استاندارهای جهانی در اختیار مشترکان قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زابل با اشاره به قدمت 40 ساله خطوط لوله شبکه آب آشامیدنی گفت: بدلیل اینکه خطوط لوله از قدمت بالایی برخوردار است هر ساله این خطوط شست و شو می شود.
وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه اختلال در سیستم آب آشامیدنی موضوع را به شماره تلفن 122 اعلام کنند تا آب مورد نظر در واحد کنترل و کیفی آزمایش شود.
اعلایی از اختصاص 100 میلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی زابل خبرداد و بیان کرد: 50 کیلومتر از خطوط آب شرب زابل از سال گذشته تاکنون اصلاح و توسعه پیدا کرده به طوری که این پروژه تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است.
وی با بیان اینکه قطعی برخی از نقاط غیرقابل پیش بینی است اظهار داشت: قطعی آب در شهرستان زابل به حداقل رسیده است و درصورت اصلاح و توسعه شبکه که منجربه قطعی شود به مردم از طریق رادیو شهری اعلام می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زابل از رسانه ها خواست موضوعات مطرح شده را به صورت کارشناسی از طریق کارشناسان هر بخش پیگیری کنند.
وی تصریح کرد: موضوعات غیرکارشناسی و اخباری که از طریق منابع غیررسمی در فضای مجازی و برخی رسانه ها مطرح می شود باعث برهم زدن امنیت روانی مردم می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار