شماری از پزشکان خاش به مناسبت روز پزشک در مراسمی از سوی بخشداری مرکزی و جمعیت هلال احمر این شهرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۸۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷ 23 August 2016
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خاش در آیین تجلیل از پزشکان در مرکز بهداشت این شهرستان گفت: نقش پزشکان و کادر درمانی برای نجات جان انسانها و کمک کردن به کاهش دردها ستودنی است.
حجت الاسلام اکبر نیری اظهار داشت: از اینکه در شهرستان خاش پزشکان با تعهد و تخصص و دلسوزی به جامعه خدمت می کنند باید سپاسگزار این نعمت های بزرگ و ارزشمند نظام اسلامی باشیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش نیز بیان کرد: با عنایت ها و توجهات ویژه مسئولان نظام و دولتمردان شاهد ارتقای شاخصهای خدمت در حوزه بهداشت و درمان هستیم.
پرویز براهویی افزود: در سطح شهر و نقاط روستایی و عشایری خاش پروژه های مختلفی در حال اجراست که دولت در این موضوع افزون بر 220 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که بخش زیادی از آن هزینه شده است.
بخشدار مرکزی خاش هم از ارتقا 40 درصدی شاخصهای خدمات در حوزه بهداشت و درمان خاش قدردانی کرد.
مجتبی شجاعی ایجاد 99 خانه بهداشت و در دستور کار قرار گرفتن 25 مجموعه جدید از خانه های بهداشت برای این شهرستان در کنار ساخت مراکز تسهیلات زایمانی در خاش و نوک آباد، تکمیل ساختمان اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) و سایر طرحها در این حوزه را هدیه های ارزشمند دولت به مردمان خوب خاش به عنوان حامیان دولت یاد کرد.
در این آیین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از پزشکان خاش تجلیل شد.
همچنین آیین تجلیل از پزشکان و نیز برنامه عیادت از بیماران در بیمارستان امام خمینی ره خاش به همت جمعیت هلال احمر برگزار شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار