استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسیرهای ورودی قاچاقچیان به کشور باید مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: نیازمند تغییر تاکتیک در مبادی و مسیرهای ورودی قاچاقچیان به کشور هستیم.
کد خبر: ۲۸۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰ 23 August 2016
علی اوسط هاشمی روز دوشنبه درحاشیه نشست مشترک دادستانی با مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: با انسداد و کنترل راه های خشکی، مسیر فعالیت قاچاقچیان از خشکی به آبی تغییریافته است که باید چاره ای در این باره اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه دروازه ورودی به آبهای آزاد را در اختیار داریم، گفت: قاچاقچیان براحتی از مسیرهایی همچون چابهار، بندرعباس، جاز و.. اقدام به انجام فعالیت های خود می کنند و حتی از راه آب با کنیا و تانزانیا در ارتباط هستند که باید اقدامی در این خصوص اندیشیده شود.
استاندارسیستان و بلوچستان گفت: با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا می توان نقش مهمی در پشتیبانی از حفظ و صیانت کشور ایفا کرد که البته این مهم با همکاری همه دستگاه ها و نهادها میسر است.
وی با بیان اینکه قاچاق مواد مخدر در دنیا دارای بازار خوبی است، گفت: تردد قاچاقچیان مواد مخدر در استان های مرزی و نیز استان های همجوار بیشتر است و به همین منظور فشار در سطح سیستان وبلوچستان بالاست اما خوشبختانه با کنترل مبادی ورودی این استان، کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان طی سال جاری نسبت به سال 93 به دو برابر افزایش داشته است.
وی با اشاره به افزایش سطح تولید و کشت مواد مخدر نیز گفت: با افزایش کشت مواد، توان منطقه ای را افزایش داده ایم و این امر در حال بهینه شدن است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار