با حضور مسؤولان در در پنجمین روز از هفته دولت مرکز بستر درمانی 10 تختوابی مهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 27 August 2016

ظهر امروز در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، ریش سفیدان، معتمدین،اعضای شورای اداری و باقر کرد معاون هماهنگی و عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان، مرکز بستر درمانی 10 تختوابی شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون هماهنگی و عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان در مراسم افتتاح این پروژه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: تمام توجهات دولت در حوزه بهداشت و سلامت در این استان به وضوح قابل مشاهده است.

باقر کرد افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک در تمام شهرستانها و به ویژه جنوب استان شاهد افتتاح بیمارستان‌های مجهزی باشیم.

این مسؤول ادامه داد: توسعه سواحل مکران، خط راه آهن چابهار، زاهدان، میلک، پروژه گاز رسانی، راه ترانزیتی میلک به چابهار، ایجاد و احداث مجتمع‌ای پتروشیمی در ایرانشهر و چابهار از جمله طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان سیستان وبلوچستان است.

فرماندار مهرستان نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت امسال 77 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 700 میلیون افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: مرکز بستر درمانی 10 تختخوابی شهرستان مهرستان یکی از خواسته‌های دیرینه مردم این منطقه است این پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به همراه تجهیزات مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار مهرستان با بیان اینکه 14 پزشک هم‌اکنون در شهرستان مهرستان مشغول هستند خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خواسته‌های به حق مردم این شهرستان وجود پزشک متخصص است که امیدواریم در دستور کار مسؤولان ذیربط قرار گیرد.

افتتاح طرح پرورش مرغ گوشتی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان، جایگاه سیلندر پرکنی گاز با اعتبار یک میلیارد تومان از محل بخش خصوصی، ساختمان دامپزشکی با 500 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های مسؤولان در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان مهرستان بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار