کد خبر: ۲۸۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 28 August 2016
تابناک / فرماندار رودسر گفت: با افتتاح 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال و ایجاد موقعیت شغلی برای 200 نفر به ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم کمک کنیم.

امیر جانبازی گفت: خدمتی ماندگار است که با خدمتگزاری حقیقی و با صداقت پایه گذاری و اجرایی شود اساس کار ما در مجموعه مدیریتی شهرستان رودسر بر رضایت مردمی استوار است و می توانیم با اراده و عزم جدی با پشتوانه مردمی مسیر خدمتگزاری حقیقی را در شهرستان طی‌کنیم و توسعه و آبادانی را برای مردم خوب شهرستان رودسر به ارمغان آوریم.

وی اضافه کرد:تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان در دولت تدبیر و امید بر این است تا در کمال صداقت و تدبیر و همچنین در عین راستگویی و بدور از بدعهدی  به وظایف خود عمل کنیم و اگر قولی می دهیم و یا حرفی می زنیم برای اجرای آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

فرماندار رودسر ادامه داد: عملکرد مدیران شهرستان رودسر در سه سال گذشته نشان می دهد که حرف ها و وعده های اجرایی نشده را توانسته به سرانجام برسانند، بیشتر به تعهدات خود پایبند باشد و از حرف و وعده دوری نماید تا بتواند در توسعه و آبادانی شهرستان بخوبی قدم بردارد و مردم را همواره پشتوانه خود بداند.

جانبازی با تاکید بر شعار ملت و دولت – همدلی و همزبانی گفت : این شعار می تواند هر ساله جز اولویت های کاریمان در مجموعه مدیریتی باشد و با تعامل و یکدلی می توانیم جایگاه حقیقی شهرستان را آنطور که بایسته و شایسته مردم است به آنها نشان دهیم و مسیر ترسیم شده را تا سال 1404 بخوبی طی کنیم.

 وی با تاکید بر اجرایی ساختن اقتصاد مقاومتی افزود:اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی درون زا و برون نگر و ما می‌توانیم با استفاده از امکانات موجود در داخل کشور با نگاهی به بیرون و تعامل با دنیا در اقتصاد مقاومتی به نتیجه برسیم.

فرماندار رودسر با بیان این مطلب که امیدواری و استواری دو مقوله ای است که باید در مدیریت به کار ببریم گفت : یکی از وظایفی که دولت تدبیر و امید بر دوش مجموعه های مدیریتی کشور گذاشته است ایجاد فضای شادابی و نشاط و امیدواری بیش از پیش برای مردم است که باید این مسئله را در دستور کار قرار دهیم و برای اجرای آن با همان نیت رضایت مردمی حرکت کنیم که یقینا با خدمتگزاری حقیقی می توانیم به آن دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد:خوشبختانه در هفته دولت در بخش مرکزی توانستیم با افتتاح 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال و ایجاد موقعیت شغلی برای 200 نفر به نشاط و شادابی در بین مردم کمک کنیم.

فرماندار رودسر تصریح کرد:در تهیه طرح هادی برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار به ضریب ۱۰۰ درصد رسیده ایم و تلاشمان بر این است تا در دیگر شاخص ها نیز با روندی مناسب به سمت شاخص متوسط استانی و کشوری نیل کنیم

وی تاکید کرد:تمام تلاشمان بر این است که با پیگیری های مضاعف طرح های هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار اجرایی شود و مردم با امید بیشتری مجموعه مدیریتی دولت تدبیر و امید را در شهرستان رودسر همراهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار