شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش بر حسب قول داده شده توانستند در کوتاه ترین زمان نسبت به تهیه و ساخت و نصب تندیس و المان معلم فداکار شهید حمیدرضا گنگوزهی اقدام کنند.
کد خبر: ۲۸۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 28 August 2016

از المان معلم فداکار در گرامی داشت هفته دولت و با حضور جمشیدنژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان شهرداری و شماری از مدیران و نیزخانواده این شهید و اسوه ایثار رونمایی شد.

شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش پس از وقوع حادثه نسبت به نامگذاری یک میدان به نام معلم فداکار خاشی اقدام کردند که با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استانی و فرماندار خاش، مسئولان، علما و معتمدان و شوراها کلنگ ساخت میدان به زمین زده شد.

هم اینک پس از گذشت چند ماه این میدان ساخته شد و کار طراحی و ساخت و نصب المان نیز به زیبایی صورت پذیرفته است.

به همت شهرداری خاش برای ساخت میدان و تعریض خیابان، نماکاری و جدولکاری و طراحی و نصب المان و نیز نورپردازی این مجموعه افزون بر هفتصد میلیون ریال هزینه شده است.

علی اصغر جمشیدنژادمعاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از فعالیتها و عملکرد شهرداری خاش در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز طراحی و نصب المان و لوح یادبود معلم فداکار خاشی شهید حمیدرضا گنگوزهی قدردانی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار