معاون فرماندار دالاهو:
معاون فرماندار دالاهو گفت: تمام پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در این شهرستان بطور کامل انجام گرفت.
کد خبر: ۲۸۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،روابط عمومی فرمانداری دالاهو روز یکشنبه به نقل از حشمت الله رضایی در مراسم گرامیداشت مدیران و کارمندان نمونه این شهرستان اعلام کرد: با افتتاح پروژه های هفته دولت در سال جاری برای بیش از 180 نفر اشتغال ایجاد شده است. 
وی اظهار داشت: از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید تاکنون در شهرستان دالاهو 409 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 870 میلیارد ریال مصوب شده که بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و هزینه شده است. 
وی همچنین گفت: در 31 روستای شهرستان دالاهو در دولت تدبیر و امید طرح هادی اجرا شده، 20 کیلومتر به راه های روستایی و 15 کیلومتر به راه های شهری اضافه شده، گاز رسانی به 9 روستا، صدور دفترچه بیمه روستایی و عشایری برای پنج هزار نفر، طرح آبرسانی به بیش از 80 روستا و افزایش 300 هکتاری به باغات این شهرستان نیز از جمله دستاوردهای دولت یازدهم است.
معاون فرماندار دالاهو، از افتتاح کارگاه ساخت معرق و سازهای سنتی با 150 میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: این کارگاه به همت سازمان فنی حرفه ای شهرستان دالاهو از محل اعتبارات داخلی آن تامین شده است.
در پایان از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان دالاهو با حضور امام جمعه کرند غرب و مسئولان ادارات و نهادها تجلیل شد.
شهرستان دالاهو در یکصد کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار