کد خبر: ۲۸۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 01 September 2016
حامد شهرکی مقدم در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر زابل به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی این شهر انتخاب شد.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر زابل گفت انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی زابل شب گذشته با حضور تمام اعضا برگزار شد و علاوه بر انتخاب رئیس جدید همچنین گلزار سرگلزایی به عنوان نائب رئیس و سید عباس فاطمی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.
حامد شهرکی مقدم از تلاش روسای سه سال گذشته شورای اسلامی شهر زابل تقدیر کرد و گفت: ایجاد تعامل و هماهنگی میان شهرداری و مجموعه ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اولویت های کاری یک ساله شورای اسلامی شهر زابل است.
وی اظهار داشت: نظارت دقیق بر مجموعه شهرداری در جهت پاسخگویی مناسب به شهروندان و حرکت به سمت توسعه شهری با برنامه مدون و پرهیز از اقدامات بیهوده از برنامه های یک سال باقیمانده شورای اسلامی زابل است.
وی تکمیل پروژه جدول گذاری و روشنایی معابر بلوار شهید موسی نوری، پیگیری بازگشایی معابر درگیر در معضل ترافیک و پیگیری اجرای پروژه های آسفالت را از جمله طرح های در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری زابل عنوان کرد.
شهرکی مقدم متولد 1365 به عنوان جوان ترین عضو شورای اسلامی شهر زابل با مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و مدیریت شهری و دانشجوی دکترا این رشته تاکنون در بخش های مختلف شورای اسلامی شهر و شهرستان زابل مسئولیت داشته است.
پیش از این هادی ارباب بمدت یک سال رئیس شورای اسلامی شهر زابل بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار