کد خبر: ۲۹۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 03 September 2016
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 265 کیلوگرم تریاک به همراه توقیف سه دستگاه خودرو در 2 عملیات جداگانه پلیسی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از  سایت خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و داشتن اطلاعات کافی یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به اعضای این باند را در محور ایرانشهر- نیکشهر شناسایی کرده و قصد توقف آن را داشتند که راننده بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد. 
وی تصریح کرد: در این عملیات، ماموران خودرو مورد نظر را پس از تعقیب و گریز توقیف و ضمن دستگیری یک قاچاقچی مقدار 160 کیلوگرم تریاک را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی ایرانشهر اظهار داشت: ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این عملیات سوداگران مرگ به دلیل ناتوانی در مقابل با به جا گذاشتن 2 دستگاه خودرو حامل 105 کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند. 
وی با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام حوزه استحفاظی، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام خواهد گذاشت.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار