استاندار قزوین گفت: مدیران برای خدمت رسانی بهتر و پیشبرد اهداف دولت به داشتن یک فضای آرام و دور از حاشیه نیاز دارند.
کد خبر: ۲۹۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی عصر سه شنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران استان قزوین که با حضور محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور انجام شد، افزود: تلاش مدیریت ارشد استان این است که برای فعالیت مدیران دستگاه ها، فضای آرامی را تهیه کرده و در این راستا از ورود به هر گونه حاشیه پرهیز می کنیم.
وی اظهار کرد: در فضای سخت فعلی که آثار تحریم ها تا سالها در حوزه های اقتصادی پابرجا می ماند در سایه یک فضای آرام و دور از حاشیه می توانیم در خدمت رسانی به مردم بهتر عمل کنیم.
استاندار قزوین گفت: افکار عمومی در استان می دانند که دولت در پی تقویت گفتمان آرامش می باشد تا کارهای مهم و اساسی برای رشد و پیشرفت کشور با سرعت بیشتر و بهتری پیگیری شود.
وی ادامه داد: در سایه گفتمان آرامش، شاهد برگزاری انتخاباتی خوب، سالم و امن در استان قزوین بودیم.
نماینده عالی دولت در قزوین با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه های امنیتی و اجتماعی استان با جزئیات و مورد به مورد به طور مستمر رصد می شود، افزود: برای ارتقای شاخص های این بخش برنامه ریزی کرده ایم و به نتایج خوبی نیز دست یافته ایم.
وی با اشاره به برقراری ارتباط با گروه ها و جریان های مختلف در راستای ایجاد پویایی و نشاط سیاسی در سطح استان، اظهار کرد: برای نخستین بار در انتخابات اخیر صدور بیانیه مشترک گروه های سیاسی استان اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل برای دعوت به مشارکت مردم را مشاهده کردیم که در نوع خود در کشور بی سابقه بود.
استاندار قزوین در ادامه به فعالیت های صورت گرفته برای حل مسائل و مشکلات بخش های اقتصادی در استان از جمله در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 400 تا 500 واحد تولیدی قزوین در معرض تعطیلی قرار داشتند اما با تلاش های صورت گرفته مدیران بسیاری از واحدها توانستند از این وضعیت خارج شوند به گونه ای که امروز تعداد واحدهایی که در وضعیت حاد قرار دارند از 10 واحد تجاوز نمی کند.
همتی اظهار کرد: بنا داریم یک هزار واحد تولیدی در حال ساخت و نیمه کاره، تعطیل شده و یا دارای رکود در استان را نیز از تسهیلات مورد نظر دولت برای کمک به بخش صنعت و تولید بهره مند کنیم.
وی، استفاده از ظرفیت های گردشگری برای رونق بخشیدن به اشتغال و افزایش درآمدهای استان را نیز مورد توجه مدیریت ارشد قزوین دانست و گفت: قزوین با برخورداری از 3 هزار نقطه تاریخی و طبیعی یکی از جذاب ترین استان های کشور در حوزه گردشگری محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار