مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ایجاد نظم در تردد وانت بارهای برون شهری و در راستای ارتقای سطح ایمنی جاده ها، تردد ناوگان وانت بار در مسیرهای برون شهری استان ساماندهی می شود.
کد خبر: ۲۹۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 08 September 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان علی خانقائی اظهار داشت: به این منظور تمامی ناوگان باری (وانت بار) برون شهری که نسبت به جابجایی کالا اقدام می کنند از ابتدای آبان ماه امسال ملزم به دریافت بارنامه هستند و باید نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح، پلیس از تردد ناوگان فاقد کارت هوشمند و بارنامه جلوگیری می کند از رانندگان خواست تا نسبت به دریافت کارت از طریق دفاتر صدور کارت هوشمند در سیستان و بلوچستان اقدام کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در راستای بالا رفتن مهارت، افزایش آگاهی و آشنایی با قوانین حمل بار این رانندگان ملزم به گذراندن دوره های آموزشی هستند.
خانقائی اظهار داشت: گذراندن این دوره ها باعث جلوگیری از تخلف، کاهش خطرات ناشی از عدم اطلاع در حمل کالا وافزایش کارایی رانندگان می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار